Har svårt att lära mig hur Zoop sidan funkar.

#1 - 16 september 2012 11:27
Inte den lättaste sidan att kommunisera. Men jag kanske lär mig.
Kjell Fohrman
Administrator
#2 - 17 september 2012 20:49
Man kan nog säga att bloggen på Zoopet idag för en tämligen tynande tillvaro - det är bara jag och några få till som kollar där regelbundet. Annat var det förr (och med förr avses innan facebook tog över) för då var det rätt många som bloggade här.

Så vill man ha uppmärksamhet och få svar på frågor bör man nog främst hålla till i forumet. Man kan starta en tråd i "projekt-kategorin" eller om det är mer "specifika" frågor man undrar över så är det bäst att ställa dom i resp. kategori.
#3 - 18 september 2012 08:15
OK.
Tackar för det.
#4 - 18 september 2012 18:31
Kan bara hålla med Kjell... var har alla "gamla" bloggare blivet av? Jag känner mig numer ganska ensam här och saknar er... mycket :(!

Har också FaceBook, men tycker det är två skilda saker...
Kjell Fohrman
Administrator
#5 - 19 september 2012 09:42
Själv bloggar jag egentligen inte någonstans - men tycker att det är kul att läsa andras bloggar [:o] och det är riktigt tråkigt att bloggandet har dött ut här.
Tacksam i alla fall att några kämpar på som du Lilla Damen och några till.

Håller också med om att facebook egentligen är något helt annat - men det är nog helt enkelt som så att folk inte längre hinner med allt och då blir det bloggen här som först får stryka på foten
#6 - 23 september 2012 19:43
Jag har bara inte tid, önskar ofta och skriver ihop ett blogg inlägg i huvudet men det hamnar aldrig i pränt........

Skall ta mig i kragen, jag lovar att jag skall börja blogga igen för det är kul. Läser gör jag dagligen!

/B

Annons