Har någon samma problem?

#1 - 27 augusti 2008 20:27
[COLOR=blue]Jag har nu i snart en veckas tid försökt att ladda upp bilder här, men när jag väl är igång lägger internet av. Det funkar att ladda upp till fototävlingen, filmer till youtube, bilder till facebook etc. men inte här :confused: Är det någon som upplever samma problem? Vad kan jag göra för att det ska funka? Jag har raderat cookies flera gången, men det hjälper inte...[/COLOR]
[COLOR=blue][/COLOR]
[COLOR=blue]Tack på förhand![/COLOR]
#2 - 27 augusti 2008 20:35
Använder du internet explorer? Isåfall tycker jag du ska prova Mozilla Firefox. Snabbare, mer praktiskt och tydligen mer säkert för angrepp. Annars har jag ingen aning om vad du kan göra.
#3 - 27 augusti 2008 20:36
Johanski skrev:
Använder du internet explorer? Isåfall tycker jag du ska prova Mozilla Firefox. Snabbare, mer praktiskt och tydligen mer säkert för angrepp. Annars har jag ingen aning om vad du kan göra.

[COLOR=blue]Vi har inte Firefox, men jag ska lägga upp det som förslag (morsans dator nämligen:p)[/COLOR]
#4 - 27 augusti 2008 21:09
Som sagt, prova firefox.
Kanske en dum grej, men har du kollat så inte bilderna du ska ladda upp är för stora?
Bilagor:
#5 - 27 augusti 2008 21:33
Som sagt, prova firefox.

Kanske en dum grej, men har du kollat så inte bilderna du ska ladda upp är för stora?

[COLOR=blue]Yes... De är pytte, pytte... Det borde gå och har funkat innan, men nu :confused:[/COLOR]
admin
Christian Alfredsson
#6 - 3 september 2008 19:01
Var någonstans på Zoopet försöker du ladda upp bilder. Forum, medlemsbilder?

Annons