tjaa...är ju på semester! svårt att hitta internet fär man kan sitta en längre stund. :P
Rymmer de enbart i ditt räkkar för att du har grenar som sticker upp ovanför ytan eller är detta ett fenomen som dyker upp hos många? :)
jag har ingen aning. kan vara grenarna. men ingen av grenarna går liksom över kanten, så de måste hoppa isåfall. :P haha
Hur går det med de små orangea räkorna?
inga kvar...:(
Ja Hannes, hur gåre med Räkkaren??
det går sådär...har bara körsbär o amano kvar...vare hemma en kortis i söndas o då¨sg jag massa små räklingar..men de sugs väl upp i filtret kan jag tänka.
Läst tråden men jag hittar ingenting om ditt filter.
Vad är det för filter?
Vad är de för liter/h? :)
Jag som många andra, har blivit sugen på att skaffa mig en egen räkvas :d Jag har ett fluval 1+ här hemma och eftersom det pumpar 200l/h så borde det räcka till en vas på ca 22l (lika vas som dig).
http://www.pwss.nu/product.php?productid=3223&cat=618&page=1
det har jag.
Dags för lite nya bilder snart? :)
kommer nbär jag kommit hem o rengjort lite.
Verkar som att hannes inte har varit inne på ett par dagar :p En del frågor att besvara när han återkommer ;D
yess..svarar allt på en gång nu :P
Amen snyggt.
En fråga dock!
Vad väger hela?
Den hyllan ska klara 3 kg. Förvisso förstärkt med konsoller. Men sitter den verkligen tillräckligt? (tydligen gör den ju det ;) )
jag har ingen aning om vad det väger. men lätt över 30kg. jag ver skitnervig när jag fyllde upp vasen efter jag satt den på hyllan. men jag har vatten hela vägen upp till kanten o det verkar ju hålla...men faaasen va nervös jag var i flera timmar :P