söker nu ny fisk till mitt 720l kar. det ska va en fisk som blir stor. funderar på att ha en hajmal till, hade en innan som var cirka 60-70cm. den va häftigt.
har du någott förslag på en häftig fisk ja kan ha.
andreassofus skrev:fast många av dessa fiskar ni rabblar upp kräver ju gasnka mycke större kar än 720l.
daniel60 skrev:Malarna jag räknade upp funkar rätt länge i ett 720, medan de största av tetrorna förstås behöver en swimmingpool.
Och om man står med en förvuxen redtail eller Pseudoplatystoma går det alltid att tända grillen...
andreassofus skrev:ja det kanske smakar bra med grillad redtail :) hade nog hellre gjort det än att ha den i ett akvarium :)
petecore skrev:vilket pris skulle en Asterophysus batrachus rendera?
laerni skrev:En frågs? Varför vill man ha en sådan http://www.primitivefish.com/Tropicalmain.JPG
Är det i händelse man saknar mat till festen? Den firren behöver ju minst ett akvarium på 3-4 Kbm.
Malcus skrev:
Finns "gulper cat" i sverige?
Den blir inte så stor... ca 30 tror jag.
hansh skrev:~6-10k
jag har bara sett dem på listor från glaser. Priset i sverige beror på om din butik kan handla direkt från dem eller om de måste ta hem den från en grossist som handlar från glaser.
Malcus skrev:Jag bor jätte nära Älvsjö (i huddinge)... vart i älvsjö ska den komma in??[:-116] vill ha!!!
Malcus skrev:Vart ska du köpa då???? :p
kvist86 skrev:va kostar en Asterophysus batrachus, e dom lätta o få tag på? hur stora blir dom?
andreassofus skrev:ser gott ut :)
kvert skrev:Åter till tråden, om du har tänkt dig Vargtetra eller Jätteormhuvud, och sen 2 malar så kan du tänka om redan innan du skaffar malarna. Dom kommer försvinna.