ImPulse skrev:Tjo. Brukar ge mina malar lite gurka lite nu o lite då men har problem med att få gurkan att sjunka. Hur brukar ni göra för o tynga ner gurkan?
Vilket naturligtvis beror på om det är slangurka eller sjögurka som debatteras, hade jag velat att inläggsförfattaren skulle köra gurkan genom någonting annat än skalet så hade jag självfallet föreslagit att skaftet på skeden skulle körts genom det 'ljusgröna' och inte det 'gröna' på gurkan!RobFrazie skrev:HAHA.. fick en liten skrattfantt nyss:p
kör den genom det gröna... Vad är inte grönt på en gurka?:p Fniss...;)
Vilket naturligtvis beror på om det är slangurka eller sjögurka som debatteras, hade jag velat att inläggsförfattaren skulle köra skeden genom någonting annat än skalet så hade jag självfallet föreslagit att skaftet på skeden skulle körts genom det 'ljusgröna' och inte det 'gröna' på gurkan!RobFrazie skrev:HAHA.. fick en liten skrattfantt nyss:p
kör den genom det gröna... Vad är inte grönt på en gurka?:p Fniss...;)
Gaffel skrev:Vilket naturligtvis beror på om det är slangurka eller sjögurka som debatteras, hade jag velat att inläggsförfattaren skulle köra skeden genom någonting annat än skalet så hade jag självfallet föreslagit att skaftet på skeden skulle körts genom det 'ljusgröna' och inte det 'gröna' på gurkan!
Rockdoll skrev:Måste man koka zucchinin lite?