doppingen skrev:det är helt nytt ouppackat i butiken, måtten är 30x34x40 ska vara 25 lit 595kr med möbel. tyckte bara det verkar praktiskt med allt i ett. hur stort är ditt nina? tack för svaren/maria
Tenkare skrev:Tyckte själv att jag fick bra balans i mitt, fast jag använde AN jord och svart grus ovanpå som botten. Gott om växter och bara räkor. Fungerar bra. Det enda jag också skulle vilja byta ut förutom det Nina gjort är belysningen.
Har även ett molly som ligger på 80 liter där har det också blivit utbytt filter, doppvärmare samt bytt ut till 2*36 watt compactrör. Växer fint i det karet.
Jag är helnöjd med mina kompaktare. Förutom belysningen i guppyt, Men det moddar jag nog en annan dag.
Tenkare skrev:Hon fick bestämma på ett hörn eller två ja.
Men hon gillade dom små karen bäst, 720 och 540 var väl aldrig några stora favoriter.
Finns lite bilder i min blogg.
Nina82 skrev:Jag menade min sambo. Sorry om jag var lite otydlig där [:o]
Du hade problem med munstycket till utblåset tror jag. Det följde inte med då du köpte det begagnat.
doppingen skrev:hej! skulle presic skriva nu! hämtade det igår men hann ej köra igång det förrän nu i em. jag är jättenöjd. det låter knappt nåt susar bara från fläktarna å utblåset precis lagom. väntar nåra dar innan ynglen får flytta in sen vill zoobutiken gärna köpa in både pansarmal-och ancistrusyngel av mig. kul pratade med dom idag de har köpt guppy-yngel tidigare. så allt är bara bra snyggt blev det ju åxo tack för tips å råd/maria
doppingen skrev:okej! ska se om jag lyckas lägga in foton har ju 3 kar jag kan lägga bild på! vilket forum läggs det i då? om jag nu ´kan me det! ha det gott alla/maria