Guldis

#1 - 19 juli 2013 10:31
Då kan jag konstatera att ni ännu en gång, den fjärde i ordningen tror jag, uppdaterat någon annans guldmedlemskap i stället för mitt.

Rättning önskas tack.

Tobbe
admin
Christian Alfredsson
#2 - 19 juli 2013 19:29
Du är medlem till 2014-07-17 så jag tror det ska vara rätt? Säg till om det är fel. Enklast är att maila till [EMAIL="christian@zoopet.com"]christian@zoopet.com[/EMAIL] så ser jag det direkt i mobilen.
#3 - 19 juli 2013 21:22
Nej, du uppdaterar fel person, finns tydligen en TobbeR utan mellanslag. Om jag anger medlemsnummer som jag gjorde på betalningen bör det väl finnas goda chanser att det blir rätt.
Tobbe

Om Tobbe R

My Recent LDM Hits-My Recent LDM Entries-NamnTobbeLän eller landSkåneOrt-Hobbies-Intressen-Yrke-Senaste nytt-Om mig-Favoritcitat-Bra länkar-Medlem i akvarieförening-Mina akvarier-Har fiskar från följande grupper:LevandefödareFörfattare till följande artiklar-Goldmedlem t.o.m.:2013-07-18Medlemsnummer:2212
Kjell Fohrman
Administrator
#4 - 19 juli 2013 21:27
Tobbe R skrev:
Nej, du uppdaterar fel person, finns tydligen en TobbeR utan mellanslag. Om jag anger medlemsnummer som jag gjorde på betalningen bör det väl finnas goda chanser att det blir rätt.

Tobbe

Om Tobbe R

My Recent LDM Hits-My Recent LDM Entries-NamnTobbeLän eller landSkåneOrt-Hobbies-Intressen-Yrke-Senaste nytt-Om mig-Favoritcitat-Bra länkar-Medlem i akvarieförening-Mina akvarier-Har fiskar från följande grupper:LevandefödareFörfattare till följande artiklar-Goldmedlem t.o.m.:2013-07-18Medlemsnummer:2212

Sorry, Jag har meddelat Christian att han har gjort fel.
Det blir korrigerat imorgon
admin
Christian Alfredsson
#5 - 20 juli 2013 05:04
Du är medlem till 2014-07-17

Vi har precis lagt över vårt medlemsregister så det datum som står i profilen är fel. Dvs det borde vara rätt. Jag har tagit bort datumen från din profil nu.
admin
Christian Alfredsson
#6 - 20 juli 2013 16:46
Nu har jag fixat en funktion så man kan se det själv

Klicka på: http://www.zoopet.com/medlem/

Annons