hej ny här på forumet =)
jag har 2 st röda oskar 30cm+o vill nu ha tag i 2 st(ett par)gula oskar någon som vet vart hitta?mvh p.s bor i gbg trakten
johnny_r skrev:hej ny här på forumet =)
jag har 2 st röda oskar 30cm+o vill nu ha tag i 2 st(ett par)gula oskar någon som vet vart hitta?mvh p.s bor i gbg trakten
johnny_r skrev:hej ny här på forumet =)
ciklidtok skrev:Nja så blek var den väl inte ganska normalfärgat skulle jag vilja påstå....Färgen kallas förövrigt Tigrerad.
johnny_r skrev:tack för alla svar =)jo kan vara så att den är blekare i färgen o därför ser gul ut kanske knepigt det här =/
någon som är kunnig på oskar fiskar?mina har haft ful rulle i natt lip locks o plaskat så karet gungar så fick lova sambon o inte skaffa flera hehe
hon hotade med att karet åker ner från balkongen om jag fixar fler påfåglar så dumt o chansa kanske någon som har bra tips på lite snälla färglada ciklider som skulle kunna gå ihopp med mina "monster"(sambons ord i morse hon vakna 3 ggr i natt o fick gå upp o torka):D