grumligt vatten

#1 - 5 mars 2007 21:04
jag har precis fyllt mitt blivande växtakvarium med vatten och det är jättegrumligt! jag har haft ganska fin sand i, blir det alltid grumligt med det? och i sån fall så hur lång tid tar det innan det lägger sig?
eller har jag sköljt det för dåligt helt enkelt? jag har haft i aquatan och en växt har redan fått flytta in :)
#2 - 5 mars 2007 21:07
det grumliga kommer att lägga sig efter ett tag så det ska du inte vara orolig för....tror nog att det kommer att lägga sig de mesta över natten
#3 - 5 mars 2007 21:09
okej, för det har stått i två timmar typ, men ser ingen förändring :( jag som ville att de skulle va fint på en gång :( hoppas att de blir bättre :)
#4 - 5 mars 2007 21:11
hehe...har du en pump där i??....för om du har de så ska det grumliga vara borta redan i morron^^...det är nog bara damm som är kvar
#5 - 5 mars 2007 21:13
haha nej :( har ingen pump ännu, tänkte beställa den på nätet ikväll eller i morgon... kan ju vara de som är problemet då... okej, dumma jag..
#6 - 5 mars 2007 21:28
bluppi skrev:
haha nej :( har ingen pump ännu, tänkte beställa den på nätet ikväll eller i morgon... kan ju vara de som är problemet då... okej, dumma jag..

hehe ok...då kan de ta någon dag inna de försvinner tyvärr...

Annons