Grattis till Gissa Fisken-vinnaren

Kjell Fohrman
Administrator
#1 - 31 augusti 2005 07:29
Vi grattar denna månads Gissa Fisken-vinnare Elinor och önskar samtidigt alla lycka till i nästa månads Gissa Fisken-tävling.
#2 - 31 augusti 2005 08:34
Grattis Elinor till vinsten!
#3 - 31 augusti 2005 12:20
Men va glad jag blir :D , tack ska ni ha. Jag brukar sällan ha tur när det gäller tävlingar av olika slag så detta kom som en överraskning. Nu ska jag gå och mysa hela dan :D
Kjell Fohrman
Administrator
#4 - 31 augusti 2005 12:21
Och när du myst färdigt så kan du väl skicka ett mail om vilken vinst du vill ha
#5 - 31 augusti 2005 12:25
[QUOTE=Kjell Fohrman]Och när du myst färdigt så kan du väl skicka ett mail om vilken vinst du vill ha[/QUOTE]

jag behöver inte mysa färdigt för att kunna skicka ett mail till dig :D. Jag kan både mysa och maila samtidigt :D
Kjell Fohrman
Administrator
#6 - 31 augusti 2005 12:35
[QUOTE=elinor][QUOTE=Kjell Fohrman]Och när du myst färdigt så kan du väl skicka ett mail om vilken vinst du vill ha[/QUOTE]

jag behöver inte mysa färdigt för att kunna skicka ett mail till dig :D. Jag kan både mysa och maila samtidigt :D[/QUOTE]
Sorry, jag tänkte inte på att du var kvinna. Ni konstiga varelser kan ju göra två saker samtidigt sägs det:confused:
#7 - 31 augusti 2005 19:21
Grattis elinor! :)
Jag måste bara ställa en liten fråga till Kjell främst; eftersom jag är rätt ny Goldmedlem trodde jag (i min enfald) att svaret på "gissa fisken" fanns att hitta under artbeskrivningarna, men det behöver alltså inte vara så???
Är verkligen imponerad över de som gissar rätt!
#8 - 31 augusti 2005 19:27
[QUOTE=Kjell Fohrman][QUOTE=elinor][QUOTE=Kjell Fohrman]Och när du myst färdigt så kan du väl skicka ett mail om vilken vinst du vill ha[/QUOTE]

jag behöver inte mysa färdigt för att kunna skicka ett mail till dig :D. Jag kan både mysa och maila samtidigt :D[/QUOTE]
Sorry, jag tänkte inte på att du var kvinna. Ni konstiga varelser kan ju göra två saker samtidigt sägs det:confused:[/QUOTE]

dom flesta kvinnor/tjejer jag känner har svårt för manuellt medans alla män/pojkar jag känner tycker det är "piece of cake".

tjejer säger att vi kan inte göra flera saker samtidigt.
vem kan inte köra manuellt och käka burgare? :p
Kjell Fohrman
Administrator
#9 - 31 augusti 2005 19:36
eftersom jag är rätt ny Goldmedlem trodde jag (i min enfald) att svaret på "gissa fisken" fanns att hitta under artbeskrivningarna, men det behöver alltså inte vara så???

O nej så enkelt är det inte:confused: . Men vi är i alla fall så snälla (än så länge) att det är hämtat från ett foto någonstans på Zoopet - finns ju bara 5.500 att välja mellan:eek:

Denna gång fanns det med i denna artikel och jag tror att det var väldigt få som gissade utan nästan alla som hade angivit rätt svar letade nog reda på fotot.

Annons