Grattis till Gissa Fisken-vinnaren

Kjell Fohrman
Administrator
#1 - 31 maj 2005 13:30
Så har en ny Gissa Fisken-tävling avgjorts och som vinnare drogs - Lenmar - ett stort grattis.
Faktum är att samtliga goldisar som skickat in svar hade angivit rätt svar (se på Vinnare).
Förhoppningsvis är det något svårare denna gång:p
#2 - 31 maj 2005 13:34
Grattis Lenmar! :)
#3 - 31 maj 2005 15:01
[font=Comic Sans MS][color=red][size=6]Heja Lenmar!! Grattis!! [:-76] [/size][/color][/font]

[font=Comic Sans MS][color=red]Nu kan du gott hälsa på mig på jobbet när du hämtar upp vinsten :D[/color][/font]
#4 - 31 maj 2005 15:31
Grattis!!
#5 - 31 maj 2005 17:09
[center][size=5][color=darkorchid]:) Grattis! :) [/color][/size][/center]
[center][size=5][color=#9932cc][/color][/size] [/center]
#6 - 31 maj 2005 17:37
Grattis Lenmar!!

[QUOTE=Kjell Fohrman]Förhoppningsvis är det något svårare denna gång:p[/QUOTE]

Så ruskigt svårare var det väl inte?? ;)
Kjell Fohrman
Administrator
#7 - 31 maj 2005 17:42
Så ruskigt svårare var det väl inte?? ;)

Den som lever får se:D
#8 - 31 maj 2005 18:04
Grattis Lenmar! Vilken vinst valde du? Klara nyfiken-i-en-strut ;)
#9 - 31 maj 2005 18:05
Grattis Lenmar!!
#10 - 31 maj 2005 19:14
[QUOTE=Torstensson]Så ruskigt svårare var det väl inte?? ;)[/QUOTE]
[font=Comic Sans MS][color=red]inte särskilt svårt :D[/color][/font]
#11 - 31 maj 2005 19:26
men nu tror jag att jag oxå vet, men jag kan ju inte skicka in mitt svar :(
#12 - 31 maj 2005 21:35
Lycka!

[center][font=Century Gothic][size=3][color=darkorchid]OUIHAAAAAAAAA!!!![/color][/size][/font]
[/center]
[center][font=Century Gothic][size=3][color=darkorchid]Nämen... Va???? Gosh!!! Är du verkligen säker Kjell?? [:O] [/color][/size][/font][/center]
[center][font=Century Gothic][size=3][color=darkorchid][/color][/size][/font] [/center]
[center][font=Century Gothic][size=3][color=darkorchid]Tack för alla grattisarna go vänner, vad rara ni är!!! :o [/color][/size][/font][/center]
[center][font=Century Gothic][size=3][color=darkorchid][/color][/size][/font] [/center]
[center][font=Century Gothic][size=3][color=darkorchid]Ja, vad skall man välja??? Jag skulle nog gärna vilja ha malawiboken. Jag åker med glädje (och stolthet!!!) förbi och hämtar den nån dag. Hur lång tid har jag på mig innan lokalen är tömd? [/color][/size][/font][/center]
[center][font=Century Gothic][size=3][color=#9932cc][/color][/size][/font] [/center]
[center][font=Century Gothic][size=3][color=#9932cc]Lyckliga hälsningar,[/color][/size][/font][/center]
[center][font=Century Gothic][size=3][color=#9932cc]Maria[/color][/size][/font][/center]
[center][font=Century Gothic][size=3][color=#9932cc][/color][/size][/font] [/center]
[center][:-50] [:-64] [:-50] [:-64] [:-50] [:-64] [:-50] [:-64] [:-50][/center]
[center][:-60] [/center]
#13 - 31 maj 2005 21:43
Grattis käraste vännen min!

Vad var det för fisk då? Jag kunde inte gissa rätt.
#14 - 1 juni 2005 04:49
[QUOTE=Marie J]Vad var det för fisk då? Jag kunde inte gissa rätt.[/QUOTE]

[QUOTE=Kjell Fohrman]Faktum är att samtliga goldisar som skickat in svar hade angivit rätt svar[/QUOTE]

Så jag antar att även Du gissat rätt Marie..
#15 - 1 juni 2005 07:23
:) Välkommen som vinnare, inte illa 3 av 4 vinnare från ZoopetVäst hittills i år.
Kjell Fohrman
Administrator
#16 - 1 juni 2005 08:17
[font=Century Gothic][size=3][color=#9932cc]Hur lång tid har jag på mig innan lokalen är tömd? [/color][/size][/font]

Den som det visste - några veckor till lär det dröja, men oavsett vilket så finns ju vinsten kvar i all fall.

Vad var det för fisk då? Jag kunde inte gissa rätt.

Klicka på länken i mitt första inlägg.
#17 - 1 juni 2005 08:58
*ironi*

[QUOTE=Guy Palm]:) Välkommen som vinnare, inte illa 3 av 4 vinnare från ZoopetVäst hittills i år.[/QUOTE]
Det kan ju va så att ni samarbetar, för inte kan det spela roll att "tävlingsledaren" oxå e med i ZoopetVäst?? ;)

Hursomhaver är det en kul tävling!! :)
Kjell Fohrman
Administrator
#18 - 1 juni 2005 09:19
[QUOTE=Torstensson][QUOTE=Guy Palm]:) Välkommen som vinnare, inte illa 3 av 4 vinnare från ZoopetVäst hittills i år.[/QUOTE]
Det kan ju va så att ni samarbetar, för inte kan det spela roll att "tävlingsledaren" oxå e med i ZoopetVäst?? ;)

Hursomhaver är det en kul tävling!! :)[/QUOTE]
Definitivt inte - träffarna läggs ju på pin kiv på datum som jag inte kan komma på:p
Nej snarare beror det säkert på att västarna är betydligt smartare än övriga;) - eller det kan ju också vara så att vi är ovanligt många här på bästkusten som är goldisar och dessutom deltar i tävlingar
#19 - 1 juni 2005 11:26
[QUOTE=Torstensson]Så jag antar att även Du gissat rätt Marie..[/QUOTE]

Jag hitta inte den hur mycket jag än letade så jag skicka inte in något svar alls.
#20 - 1 juni 2005 11:35
Ja det kan ta ett tag ibland, men enträgen belönas...ibland! :)
#21 - 1 juni 2005 12:03
[QUOTE=Kjell Fohrman]
Nej snarare beror det säkert på att västarna är betydligt smartare än övriga;) - eller det kan ju också vara så att vi är ovanligt många här på bästkusten som är goldisar och dessutom deltar i tävlingar[/QUOTE]

Skönt att se att du framhäver alla Sveriges sidor! Här kallar du västkusten för bästkusten, och i denna artikel från Ciklidbladet kallar du Småland och Kalmar för Sveriges framsida...:D
http://www.ciklid.se/ciklidbladet_artikel.asp?NR=8901&LOPNR=6
#22 - 1 juni 2005 12:36
Va det ngt som sa"..kappan efter vinden.."?? :D
Kjell Fohrman
Administrator
#23 - 1 juni 2005 12:57
Eftersom jag inte på något sätt kan beskyllas för falsk blygsamhet så handlar det självklart om att nu bor JAG på västkusten och då måste ju den vara bäst:cool:

Annons