Grattis Gissa Fisken vinnaren erland

Kjell Fohrman
Administrator
#1 - 30 juni 2008 20:52
Det kom totalt in 96 svar och det var bara några få som hade angett fel svar. Däremot var det en hel del som blev diskade pga att de inte var goldmedlemmar.
Dock det var ändå väldigt många (ca. 70) som var kvar i den slutliga dragningen och den som hade turen med sig var erland.

Det skall väl också sägas att det var Christian som lagt upp fotot på tigerbarben denna gång, men denna gång är ordningen återställd och det är en betydligt svårare fisk
#2 - 30 juni 2008 20:56
Det kom totalt in 96 svar och det var bara några få som hade angett fel svar. Däremot var det en hel del som blev diskade pga att de inte var goldmedlemmar.

Dock det var ändå väldigt många (ca. 70) som var kvar i den slutliga dragningen och den som hade turen med sig var erland

Vilken var det då? Var det tigerbarben, kommer knappt ihåg, så länge sen jag skickade in mitt svar...
#3 - 30 juni 2008 20:58
Grattis erland:D!
#4 - 30 juni 2008 23:57
Jag tyckte det var lagom svårt den här månaden :D
#5 - 1 juli 2008 08:16
Enklaste gissa fisken evar!

//C
#6 - 1 juli 2008 08:19
Grattis erland!
Den här omgången är en riktig "gissa fisken", förra omgången såg jag med det samma vad det var för en firre.
#7 - 1 juli 2008 09:54
Många som tyckte det var lätt men ingen som kan förmedla svaret på min fråga... ;)
#8 - 1 juli 2008 09:58
NIC skrev:
Många som tyckte det var lätt men ingen som kan förmedla svaret på min fråga... ;)

Det står i första inlägget NIC :D Men jag kan ändå avslöja för dig att det var tigerbarb ;)

Denna gången är det dock en riktig utmaning. Har fortfarande inte kommit på vad det är [B)]
Kjell Fohrman
Administrator
#9 - 1 juli 2008 10:15
NIC skrev:

Som sagt - ja som Nina skriver det står i inlägg 1. Och även alltid i under Tävlingar och vinnare.
Kjell Fohrman
Administrator
#10 - 1 juli 2008 10:16
Annika skrev:
Den här omgången är en riktig "gissa fisken".

Jepp jag gillar att vara lite elak[:o]
#11 - 1 juli 2008 10:21
Som sagt - ja som Nina skriver det står i inlägg 1. Och även alltid i under Tävlingar och vinnare.

Ja, nu ja, det stod inte där innan redigeringen ;)
Men dock under vinnare som jag inte visste innan.

En fråga till Kjell-Måste man svara med det vetenskapliga namnet eller räcker det med det svenska? Hittar inget om det.
Mvh.
Kjell Fohrman
Administrator
#12 - 1 juli 2008 10:27
NIC skrev:
Ja, nu ja, det stod inte där innan redigeringen ;)

Men dock under vinnare som jag inte visste innan.

En fråga till Kjell-Måste man svara med det vetenskapliga namnet eller räcker det med det svenska? Hittar inget om det.

Mvh.

Det räcker att jag förstår vilken fisk som avses. Jepp jag redigerade, men det gjorde jag faktiskt igår direkt efter att jag skrivit inlägget.

Annons