Gratis-annonser

#1 - 24 oktober 2008 14:47
Kan iofs förstå varför man begränsar möjligheten att lägga in annonser, men jag upplever att antalet annonser minskat kraftigt sedan ändringen.... vilket ju i sig minskar motivationen för att bli goldmedlem. Jag tror man förlorar på eget grepp alltså.

Det jag vill anmärka på till admin är framförallt att jag tycker att åtminstone "bortskänkes" kunde vara öppen för alla. Jag har akvarium att skänka bort men får nu istället hitta annat sida att göra det på.. det känns ju lite fånigt att jag skulle behöva bli goldmedlem bara för att kunna ge bort något gratis till bättre behövande.
#2 - 24 oktober 2008 15:06
Vilken ändring?
Så länge som jag varit medlem på Zoopet har möjligheten att lägga in annonser bara varit för goldisar.
Denna diskussionen har varit uppe ett antal gånger och jag tror nog att du får samma svar som alla andra som undrar;).
#3 - 24 oktober 2008 15:32
Innan det blev zoopet gold kunde alla zoopetare posta annonser.
#4 - 24 oktober 2008 15:37
Aha, men det var ett tag sedan:p!
#5 - 25 oktober 2008 15:35
Japp, det var ett tag sedan... men betydligt bättre fart på annonserandet..
#6 - 25 oktober 2008 16:18
Och betydligt mer oreda - folk annonserade om dagligen för att synas bättre
#7 - 26 oktober 2008 19:52
Och sånt är störigt om man kollar annonserna dagligen.
#8 - 4 november 2008 19:14
Ett mycket litet problem i sammanhanget får jag säga. Det är väl betydligt viktigare att det blir en levande marknad än att man måste kolla lite dubbla annonser ibland.

Jag tycker fortfarande att det hade varit vettigt med en öppen "skänkes" kategori. Det akvarium jag har fick jag gratis här på zoopet och skulle gärna ha lämnat det vidare... nu blir det en gåva till Öppen Hand istället...

Annons