Gratis

#2 - 1 april 2010 09:07
Tick-tack!
#3 - 1 april 2010 12:31
men det är ju jobbigt -.- mkt bätre med gratis acc utan invite via en fransk proxy server
Bilagor:
#4 - 1 april 2010 13:24
eller så betalar man för att stödja en underbar affärsidé och möjligheten att köra spotify i mobilen också :D
#5 - 1 april 2010 13:58
Marnat skrev:
eller så betalar man för att stödja en underbar affärsidé och möjligheten att köra spotify i mobilen också :D

Håller med för fullu
#6 - 2 april 2010 12:16
Marnat skrev:

Jaja spotify håller inte länge till! Folk försöker göra program som konverterar låtarna ingen har lyckats än tror jag men det kommer!
#7 - 2 april 2010 14:41
Jaja spotify håller inte länge till! Folk försöker göra program som konverterar låtarna ingen har lyckats än tror jag men det kommer!

Jo det finns tydligen många idioter :P När det äntligen kommer något som är kostnadsfritt så ska man lyckas rippa det bara för sakens skull då?

Det finns för övrigt redan sätt att rippa låtarna från spotify, jag har ett såddant själv, men varför fylla din dator med mp3or när de redan finns på spotify?? Snacka om att göra det svårt för sig själv. Jag är för för fri delning men till en gräns, Spotify ärr ett innovativt sätt att ge folk musik utan att de ska behöva betala hutlösa priser för CD skivor. Och ja jag köper fortf skivor med artister jag gillar som jag funnit genom spotify, detta för att stödja banden.
#8 - 2 april 2010 15:14
OBS den ger trojan
#9 - 2 april 2010 15:15
Marnat skrev:
Jo det finns tydligen många idioter :P När det äntligen kommer något som är kostnadsfritt så ska man lyckas rippa det bara för sakens skull då?

Det finns för övrigt redan sätt att rippa låtarna från spotify, jag har ett såddant själv, men varför fylla din dator med mp3or när de redan finns på spotify?? Snacka om att göra det svårt för sig själv. Jag är för för fri delning men till en gräns, Spotify ärr ett innovativt sätt att ge folk musik utan att de ska behöva betala hutlösa priser för CD skivor. Och ja jag köper fortf skivor med artister jag gillar som jag funnit genom spotify, detta för att stödja banden.

jag använder ej spotify mkt jag lyssnar på skivorna finns det ! :O måste missat det! Jag köper alltid skivorna jag vill ha ladda hem känns inte som samma sak man har tex inte orginalfodral
#10 - 2 april 2010 15:16
august1996 skrev:
OBS den ger trojan

villken ger trojans?
#11 - 2 april 2010 15:18
man gör ett erbjudande där man ska ladda hem något och när jag sökte igenom d med norton upptäckte den 2 trojan
#12 - 2 april 2010 15:22
august1996 skrev:
man gör ett erbjudande där man ska ladda hem något och när jag sökte igenom d med norton upptäckte den 2 trojan

hmm..... asså vissa virusprogram e konstiga tycker jag endel visar att WARNING:trojan vissa visar ej att det är trojaner. Norton använder inte jag
#13 - 2 april 2010 15:28
en hette trojan och massa tecken den andra hette trojan Fake av och massa täcken
#14 - 2 april 2010 16:04
de flesta gratis erbjudanden brukar inenhålla trojaner, sen kan det ju diskuteras om det är några farliga trojaner eller ej.
#15 - 2 april 2010 19:07
Norton och flertalet andra antivirus har ingen aning om vad som är en trojan eller inte. En applikation som ska ha (dvs användaren vill ha denna funktion) en öppen server mot nätet kan inte särskiljas från en som användaren inte vill ska ha access. Lösningen för antivirustillverkarna är att lista godkända program som ska ha access. Denna lista på applikationer har betalat antivirusföretaget för att inte taggas som trojaner. Alla andra applikationer som har en öppen server mot internet indikeras som trojaner.
#16 - 2 april 2010 19:12
Är detta förresten äkta spotify premium? Varför är det gratis i så fall? Är det en piratversion eller vad?

"We are not affiliated or associated with Spotify.com in any way"
#17 - 3 april 2010 15:42
Spotify betalar man ju för, annars är man en unken människa...

//C
#18 - 3 april 2010 15:52
Håller med, speciellt om man använder det i mobilen. Själv glömmer jag oftast att sätta på ljudet på min dator så hittills nöjer jag mig med den reklamfinancierade Spotify.
#19 - 3 april 2010 20:25
Själv så har jag betalar för Spotify premium så jag kan använda det på min mobil. Mycket smidigare att undvika att ladda ned (ja, jag piratkopierar) hela album när man bara är ute efter individuella låtar.

Spotify är nice!

För övrigt, Norton är kasst, klagar och säger att allt är virus. Skaffa något vettigt, skaffa Nod32 eller en Mac.
#20 - 3 april 2010 20:32
Ja Norton är nog bland det sämsta och det dyraste antivirus program man kan ha så upplevde jag det som iaf på den tiden då jag satt med pc o körde då NOD32 istället, Var mycket bättre.....

Och när det gäller Spotify så betalar även jag för premium versionen just för att slippa reklam och för att kunna använda det i mobilen, Ioförsig glömmer jag alltsom oftast hörlurarna hemma hehe :p
#21 - 3 april 2010 22:09
Norton raderar även Spotify till och från för att Norton misstar Spotify för en trojan. Andra saker som kan misstas för trojaner av Norton har gjort det för mig är alla andra antivirus/antimalware och även spel så som SW Battlefront och Spore.
#22 - 4 april 2010 08:39
De har väl inte pröjsat med andra ord. Vad vet ni om denna site som ttråden handlar om. De skriver ju att de har inget med spotify att göra ändå använder de samma (eller snarlik) logga???

Annons