Goldmedlem tjoho!!!

#1 - 31 maj 2005 18:59
Sitter här i godan ro och läser och svarar på inlägg, och vad ser jag?! Det står Goldmedlem under mitt nick, "vad fasen har hänt?!" tänker jag. Det visar sig att min älskling beställt ett Goldmedlemsskap till mig i födelsedagspresent! Tyvärr var ju Kjell i Singapore då, så det började inte fungera förräns nu. Snacka om perfekt birthdaypresent till en tokakvarienörd!!! :D
Nu ska jag kasta mig ut i fiskarkivet, kolla tävlingar och lägga in foton, ha det så länge *lycklig*!!!:D
#2 - 31 maj 2005 19:09
Grattis och välkommen i gänget. :D
#3 - 31 maj 2005 20:01
Grattis och välkommen! Vilken bra älskling du måste ha som skämmer bort dig så ;)
Kjell Fohrman
Administrator
#4 - 31 maj 2005 20:27
Det visar sig att min älskling beställt ett Goldmedlemsskap till mig i födelsedagspresent!

Det måste ju vara helt omöjligt att överträffa den födelsedagspresenten när din sambo fyller år:D .
#5 - 31 maj 2005 20:38
Jag vet, han är jätterar... Det går ju inte att överträffa, såvida det inte finns något för honom oupptäckt forum om pansarvagnsmodeller (gäääääsp), ids nog inte ens leta ;)!
#6 - 2 juni 2005 21:04
[QUOTE=aqua J]Det går ju inte att överträffa, såvida det inte finns något för honom oupptäckt forum om pansarvagnsmodeller (gäääääsp), ids nog inte ens leta ;)![/QUOTE]

haha om han gillar pansarvagnsmodeller vill han kanske ha en sån här ;)
http://www.coolstuff.se/p134/RCBattleTank.html
#7 - 3 juni 2005 08:04
Tack för tipset! :)
Ska visa den för honom när han kommer hem! Eller inte... ;) Fasen, 699 spänn, det räcker ju till en ny lysrörsramp för dubbla lysrör ju!!! Det han inte vet...
#8 - 3 juni 2005 13:15
ååååå vad sotis jag blev på dej då :rolleyes: Underbar sambo du har juh :)

Grattis i efterskott på födelsesdagen & lycka till som Guldmedlem :) Kommer nog snart jag med... ;)

Annons