Gold-medlem i Finland

#1 - 7 mars 2006 20:50
Hej! Jag bor i Finland och är innerligt trött på att inte kunna se vissa artbeskrivningar pga att jag inte är Gold-medlem. Sketet sätt att lura pengar av folk på [:(!] [:(!] [:(!]

Men annars så undrar jag om man kan bli Gold-medlem fastän man bor i Finland? Och hur går det till?
#2 - 7 mars 2006 21:13
Det är väl inget sätt att lura pengar på? utan ett sätt att hålla en sajt igång?!
#3 - 7 mars 2006 21:16
Håller med Gladhertha. Utan bidragen från oss GOLD-Medlemmar skulle Zoopet inte vara den sajt den är. Vill samtidigt tacka Kjell och Christian för en jättebra sida med ett jättebra forum! Keep up the good work:D :D :D :D ! Jag tror att det går att bli Gold Member om man bor i finland. Eller?
#4 - 7 mars 2006 21:18
Åh förresten, du blir GoldMember genom att gå till en sida som jag ej vet adressen på, men du kan få klicka på min Guldmal;) ! Då kommer du till en sida där det står lite om Gold. Klicka på registrera.
#5 - 7 mars 2006 22:30
Ja jag tycker också det är skitbra med betalande medlemmar. Jag menar....allt här i världen är inte gratis... inte ens på nätet.
#6 - 7 mars 2006 22:34
Fråga i tråden "Anmälan till Zoopet Gold" så får du svar på din fråga.
#7 - 8 mars 2006 05:18
[quote=calle95]Åh förresten, du blir GoldMember genom att gå till en sida som jag ej vet adressen på, men du kan få klicka på min Guldmal;) ! Då kommer du till en sida där det står lite om Gold. Klicka på registrera.[/quote]

gäller bara för dom som bor inom sverige.
Spyro, trots alla dom pengar som kommer in genom guldmedlemskap går forumet back :/

men du får skicka ett mail till [COLOR=black][FONT=Arial][SIZE=2][SIZE=2][COLOR=black][FONT=Arial]kjell.fohrman@zoopet.com så hjälper han till.[/FONT][/COLOR][/SIZE][/SIZE][/FONT][/COLOR]
#8 - 23 maj 2008 09:48
förstår inte vad man ska göra för att få ett forum med BETALANDE medlemmar att gå back, man måste ju satsa pengarna på något onödigt isf.
#9 - 23 maj 2008 10:40
Dada skrev:
förstår inte vad man ska göra för att få ett forum med BETALANDE medlemmar att gå back, man måste ju satsa pengarna på något onödigt isf.

Det kanske går bättre nu när de har fått träna i över 2 år sedan tråden skrevs:).
Men att satsa på onödiga prylar som servrar, licenser och annat kanske är onödigt;)?
#10 - 2 juni 2008 20:45
javisst dada, för allt är ju gratis på internet... särskilt att väcka sedan länge döda trådar... duh
jag är inte goldis, men jag trivs ändå...

Annons