jösses vilket tjafs om ingenting?!?!?!?
FAttar inte riktigt varför sådana trådar som denna ALLTID dyker upp?
Att det finns en "avdelning" på Zoopet som är avgiftslagd, är väl inget konstigt alls???
Det är helt valfritt att välja hur man ska göra och vad det är man vill ha. Om du är ny, så har du tillgång till massor av information och hjälp från experter och folk med erfarenhet. Ingen sätter press på dig att du ska betala MEN om man vill vara med och föra utvecklingen frammåt, se till att nya tjänster läggs till, sånt som gynnar och alla, så går väl inte värden under för att man betalar en "liten" avgift för att hjälpa till med utvecklingskostnader mm??
Det kan säkert finns de som faktiskt inte har råd, och det accepteras till 100% av ALLA här på forumet, men jag skulle vilja se de som klagar, fortsätta och klaga när dom ser vilken enorm tid som läggs ner och vilka kostnader som faktisk finns kopplade till denna tjänst!!!
Sätt upp en server (maskinkostnader, anslutning, programvaror, support, bevakning, skaffa fram intressant material...m.m...m.m), lägg till att du förmodligen har ett vanligt jobb oxå...familj....osv osv ....och gnäll sedan över att det kan vara bra med bidrag till att leda utvecklingen frammåt!!!??
Nepp....valet är HELT fritt, men allteftersom KRAVEN ökar från medlemmar och folk som besöker siten......- hänger ni med???
Mina enkla synpunkter - ingen lag eller rätt bara för att jag säger detta (även om jag anser att jag har rätt *asg*), MEN snälla...lägg ENERGIN på något konstruktivt istället....
Deathdealer - mår grymmt bra!