Jag vill bara passa på och önska alla på detta forum God Jul och Gott Nytt År!
Tack för alla svar och synpunkter man får av er![:-79][:-86][:)][:D][:-121][:-121][:-121][:-121][:-121]
Ursprungligen skickat av rennicke
Glad påsk
Ursprungligen skickat av Sonja
http://www.zoonen.com/perzoonen/galleri.asp?oid=285774&gid=321117
Ursprungligen skickat av Macke91
Tack för..öh..
Ursprungligen skickat av Lenmar
<center><font color="red">Åh vilken underbar tråd med så många härliga människor!
Jag vill också passa på att önska er alla en
[:-121][:-121]<font color="green"><font face="Comic Sans MS"><font size="4"> FRIDEFULL JUL </font id="size4"></font id="Comic Sans MS"></font id="green">[:-121][:-121]
och ett riktigt
[:-76][:-76]<font color="green"><font face="Comic Sans MS"><font size="4"> GOTT NYTT ÅR!! </font id="size4"></font id="Comic Sans MS"></font id="green">[:-76][:-76]
Detta året kommer jag minnas som året då jag hittade zoopet och alla härliga människor som hjälpt mig och våra fiskar till en bättre vardag!! Tack vare zoopet har jag träffat så trevliga människor i riktiga livet som jag aldrig skulle lärt känna annars, ja Marie_J, du vet ju att jag tänker mest på dig. Å Guy, å Micke_A, å Morellen, å Maria Hagström, å Batski, å Edlund, å Cotterpin å alla ni andra!! Åsså ni som inte bor på bästkusten som är ack så trevliga; Klara, Sonja och Nancy!! Allihop har ni gjort vårt akvarieliv till så mycket mer än bara glasbehållare med fisk! Allra mest tack till Kjell och Christian förståss, ni skall verkligen ha en särskilt fridefull jul, för sen stressar det väl igång runt nyår med nya zoopet?!
Hoppas som sagts tidigare att vi syns i nya zoopet gold</font id="red"></center>