tycker det här med julen är klart överexponerat men god jul då...julklapparna är ju alltid roliga även om julmaten inte är nån höjdare(enligt mig)[:-77][:-129]
Nja, ZeroZ, på julafton kommer åtminstone inte jag hänga på zoopet =)
Denna jul blir min första utan min familj och den första med min sambo, både väldigt jobbigt och väldigt roligt! Men det blir nog hur som helst väldigt bra =)
Du också Morellen! Kul att vara två här som fyller på julafton... eller är vi fler "julklappar"? ;O)
Ps. syrran fyller idag, nästan två klappar med andra ord...
(Klara & Morellen hur "glad" är man (vid ca 15års ålder) på sina föräldrar när man är född på julafton? Finns nämligen risk för att 3:e barnet kommer just då! Har redan en tjej som fyller 21:a dec. Tänke att man ska börja förbereda sig redan nu så att man är förberedd om så där 15 år.[:)])
heeke; Jag har aldrig haft problem med att fylla på julafton - var ju garanterat att man slapp gå i skolan på födelsedagen *s* Men ett gott tips är väl annars att skilja ordentligt på julklappar och födelsedagspresenter. Så att man firar födelsedagen och inte bara julafton... Eller vad säger du Klara?
Snart skall jag hem och göra julgodis, undras just om man inte kunde få till fina marsipanbotior?
Hmmmmmmm, det var inte så jobbigt att fira jul när man var liten. Plötsligt förstår jag varför julmaten kan vara stressframkallande.
Men imorgon är det julafton och jag hoppas att det blir en fin jul för alla zoopetare!
<b> <font color="red"> <font size="6">GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!!! </font id="size6">
Önskar lapptomtarna från Östersund till alla Zoopetare</font id="red"></b>