glömde att ta med fisken

#1 - 24 september 2003 23:32
Hej! jag måste bara berätta när jag var på zoo affären en gång och handlade fiskar.Jag gick in till zoo affären och köpte malar för en så där 1000spänn.när jag hade betalat stoppade han ner malarna i en påse.jag ställde ner påsen på golvet framför kassan för att titta på scalare jag hittade ingen fin scalare så jag gick ut.när jag väl kom hem så hade jag åkt 12mil.när jag sätter mig ner och dricker kaffe så kommer jag på att jag glömt malarna. snacka om panik[:-127][:-127][:-127]
#2 - 25 september 2003 05:07
har du fått malarna nu?
#3 - 25 september 2003 23:17
jepp!
#4 - 26 september 2003 06:01
tur för dig att det inte kom en oärlig människa och tog påsen.
#5 - 15 juli 2007 20:25
Klantigt:p
#6 - 15 juli 2007 21:00
dolken skrev:
Hej! jag måste bara berätta när jag var på zoo affären en gång och handlade fiskar.Jag gick in till zoo affären och köpte malar för en så där 1000spänn.när jag hade betalat stoppade han ner malarna i en påse.jag ställde ner påsen på golvet framför kassan för att titta på scalare jag hittade ingen fin scalare så jag gick ut.när jag väl kom hem så hade jag åkt 12mil.när jag sätter mig ner och dricker kaffe så kommer jag på att jag glömt malarna. snacka om panik[:-127][:-127][:-127]

Smidignisse. :)
#7 - 15 juli 2007 21:08
Haha, det där skulle vara typiskt mig.. Nu har jag en vana att dubbelkolla mina saker..:)
#8 - 16 juli 2007 21:43
haha, det va rätt klantigt :D dock så skulle det lika gärna kunnat hända mig då jag är rätt glömsk..... synd att du hade så långt bara ;)
#9 - 16 juli 2007 23:46
jag glömde pizzorna på pizzerian häromdan:p
Guest
#10 - 16 juli 2007 23:48
fredd skrev:
jag glömde pizzorna på pizzerian häromdan:p

Det vetti katten om inte det är värre!! :p
Mat är ju mat!!
#11 - 16 juli 2007 23:49
Host..
#12 - 17 juli 2007 06:35
haha sånt där gör jag hela tiden!
Standard är i kassan på ICA. När jag betalat så går jag, utan att varken packa eller ta med maten;)

/Hans
#13 - 17 juli 2007 06:39
battalionP skrev:
haha sånt där gör jag hela tiden!

Standard är i kassan på ICA. När jag betalat så går jag, utan att varken packa eller ta med maten;)

/Hans
Har hänt mig en gång på Ica tyckte det var så pinsamt att köra tillbaka, och affären är så liten också så hela kön småskrattade när jag kom in och förklarade att jag hade glömt påsen med sakerna:D
#14 - 17 juli 2007 06:41
Är det nån som har kört bil in till stan och sen glömt att dem har kört och tagit bussen hem????????Jo jag har gjort det sanslösa att göra precis detta.Nån mer som har varit med om detta
#15 - 17 juli 2007 07:21
stene skrev:
Är det nån som har kört bil in till stan och sen glömt att dem har kört och tagit bussen hem????????Jo jag har gjort det sanslösa att göra precis detta.Nån mer som har varit med om detta

haha den var nog värst hittills:)
Hade en kompis hemma hos mig när jag var liten, kanske 10 år. Mamma skjutsade hem oss till han. När vi kom hem till han upptäcker han att han glömt tagit på sig skorna hemma hos mig;)

/Hans
Guest
#16 - 17 juli 2007 12:16
stene skrev:

Ha ha ha,,,nej det har aldrig hänt mig. :p
Men jag har heller ingen möjlighet till att åka buss där jag bor.
#17 - 17 juli 2007 12:36
Hahaha!

stene skrev:

[COLOR=darkslateblue]Näe! Har aldrig tagit bussen hem, men en gång var det nära att ta taxi.[/COLOR]
[COLOR=#483d8b]Hade handlat på Coop Forum och glömt VAR jag parkerat bilen. En fredagkväll kan jag tala om att det är FULLT där. Efter en timme hittade jag bilen och efter år av besök där, upptäckte jag plötsligt att man måste kolla BJÖRN, VARG, HÄST, FÅR osv. för att minnas platsen....Och i går var det nära igen.....[:-75][/COLOR]
Guest
#18 - 17 juli 2007 12:44
Malinitzi skrev:
[COLOR=#483d8b]glömt VAR jag parkerat bilen. [/COLOR]

Jo det har hänt mig med...
Var i Tyskland, gick o shopade i stort sätt hela dagen.
Sen skulle vi gå tillbaka till bilen och efter ca 2H i parkeringshuset gav vi upp.
Helt säkra på att bilen blivet stulen.
Det var då vi upptäckte ett exakt likadant parkeringhus på andra sidan gatan... Oops!!
#19 - 17 juli 2007 14:29
jag gick till kompisarna för att hämta en tröja jag hade glömt där. var tvungen att ha tröjan för att jag skulle åka iväg till gotland dagen efter. hittade då min regnjacka som had varit "borta" ett halvår. går hem med jackan och glömmer kvar tröjan :D

har nu ett förråd av kläder hos dom känns det som... kan alltd byta till en annan av mina tröjor om jag känner för det :p
#20 - 17 juli 2007 20:18
En gång lyckades jag lämnade min fotoryggsäck som var värd runt 25.000kr bakom kassan i en butik för att prata med de med penna och papper. Sedan gick jag ut som ingenting har hänt och efter ett tag så kände jag det var något som fattas. Det tog ett tag innan jag kom på vad det var, så gick jag in fort igen och tog den! Tur att ingen stal den!

En intressant fundering:
Om man lämnar en väska på centralen i Stockholm hur långtid tar det innan den blir stulen? Jag skulle inte tro att den blir stulen förrän efter 1 timme.
#21 - 18 juli 2007 07:30
abbimicke skrev:

En intressant fundering:

Om man lämnar en väska på centralen i Stockholm hur långtid tar det innan den blir stulen? Jag skulle inte tro att den blir stulen förrän efter 1 timme.

ja eller så tror nån att det är en bomb;)

/Hans
#22 - 18 juli 2007 08:10
I dagens samhälle så tar nog någon den lätt för en bomb.

På mitt jobb så glömde vi stänga bakdörrarna vid ett tillfälle, hann inte köra mer än 50 meter förrän vi såg det. Tur att all papp och plast låg kvar.
Vid ett annat tillfälle skulle vi slänga stora skrivbordsskivor på tippen. Lastade först av annat skräp som skulle slängas, tittade på skivorna som stod på högkant och tänkte att det får vi nog sätta en stötta på. Slängde lite mer glömde stöttan sen när vi skulle köra fram till nästa container så kasade skivorna och tryckte ut sidodörren 50 cm. Så om ni har sett 2st killar skrattandes och sparkandes på en sidodörr samt slående med en plastklubba på tippen i malmö så var en av dom jag. Tur att bilen skulle skrotas.

Edit: Ja så glömde man bort att man fyllde på vatten i akvariet, plask plask lät det på golvet. Strike one.
#23 - 20 juli 2007 07:35
Tenkare skrev:

Edit: Ja så glömde man bort att man fyllde på vatten i akvariet, plask plask lät det på golvet. Strike one.

Ja vem har inte gjort det;)

/Hans

Annons