Glögg

#1 - 16 oktober 2012 18:23
Se där, glöggen är satt. Nu puttrar det i hinken som står brevid köksbordet. Vi får hoppas att resultatet visar sig vara gott om ca 6 veckor.

Fiskarna simmar och räkan hoppar på tre ben :( Svarta faran är inte riktigt snäll mot henne. Då jag i dagsläget inte har möjlighet att dela på dem så letar jag istället ny stallplats åt rallyräkan. Inte det lättaste, tycker inte att jag har några direkta krav, men shit vad mycket knepigt folk det finns..... Så fortsättning följer på den fronten.

Annars tuggar livet på, Bob städar och jag gör glögg :)

Älgjakten är i fullgång, vilket innebär ännu fler älgmöten, vilket jag inte uppskattar så nu cyklar jag mest på riksvägen, är för feg för att cykla cykelbanan mellan åkrarna.

Har sett en hel del film det senaste, en hel del skit. Men något som jag tycker alla bör se eller som jag tror alla kan få ut något av är "En oväntad vänskap". en film som berör och som du kommer ihåg efteråt.

/B
#2 - 17 oktober 2012 08:45
Har en flaska glögg i skåpet som jag sneglat på... Den kommer nog fram till helgen.... :D Tråkigt med Räkan... Hoppas det löser sig för dig.
Kjell Fohrman
Administrator
#3 - 18 oktober 2012 16:38
Vi ser fram emot att få dricka glöggen på Zoopetvästs "julfest":D

Missa inte heller nästa västträff (lördagen den 27/10)
#4 - 22 oktober 2012 18:50
När är julfesten planerad? Kommer jag så tar jag definitivt med glögg, men ni dricker på egen risk första gången jag gör den.
Funderar på lördagen, Stor Bond premiär till helgen så risken att jag behövs finns ju ( jobbar dessutom fre kväll). Men jag återkommer så fort jag har bestämt mig.
/B
Kjell Fohrman
Administrator
#5 - 22 oktober 2012 21:10
Ok - hoppas att Bond klarar sig utan dig så att du kan komma;)
Dag för julfesten bestämmer vi på träffen på lördag

Annons