globefish.nu svarar inte!?

#1 - 19 mars 2004 08:29
Jag har mailat till globefish.nu för några dagar sedan. Men jag får inget svar. Brukar dom vara sega på att svara? Sen undrar jag hur deras akvarium är?
#2 - 19 mars 2004 08:39
här kan du se en pågående disskusion om glodefish på ciklid.se

http://www.ciklid.se/forum/topic.asp?TOPIC_ID=6088
Kjell Fohrman
Administrator
#3 - 19 mars 2004 08:42
Varför inte ringa?
#4 - 19 mars 2004 09:02
Efter att ha läst länken på ciklid.se och interna länkar där så kan det nog vara på sin plats att välja en annan leverantör än Globefish ...

/mikael
(OBS det är inte mening att verka nedvärderande eller att ge "dålig reklam" utan bara en slutsats av diskussionen/erna på ciklid.se)
#5 - 19 mars 2004 10:53
Tycker inte man ska förlita sig till 100%-ig kontakt via mail. Klart man ringer efter ngn dag när man inte fått svar på mailen, om det nu är så viktigt...
#6 - 19 mars 2004 12:50
Jo jag tänkte ringa i dag. Men när jag läste på ciklid.se så blir det nog inge köp från dom.
#7 - 22 mars 2004 22:23
Fy farao.. Kan inte annat än att hålla med dom på ciklid.se angående vissa saker.
Har varit där ett antal gånger. Först är de inte bara jävligt otrevliga (speciellt den äldre tanten), sen vet det inte mycket. + att dom hanterar sina varor förjävligt. Senaste gången jag var där var ja på muntert humör och njöt av solen som den dagen tittat fram bakom snö och storm. Det slutade med att jag svor åt butiken på hemvägen och allt kändes piss.
Sist jag handlade fisk där var 2 guppys. När dom skulle ta upp guppyn flög en annan guppy ur och landade på golvet. "Oj" sa dom och tog upp den och slängde tilblaka den till karet. "Shiiit!" tänkte jag, "vafan ere jag köper nu egentligen?"

A och O i att ha en sån där biz är att vara trevlig och hålla sig vän med kunden.

Kul att höra om era erfarenheter här på zoopet..
#8 - 22 mars 2004 22:26
Ja, alla vet nog vad jag tycker så det ska jag inte gå in på.
däremot kan jag kommentera att jag inte heller fått svar på mail som ajg skickade för 1,5 månad sedan. Globefish su***..

Annons