Gitarr-tråden..

#1 - 30 augusti 2008 13:05
efter att ha lekt katt o råtta med max-B så beslutade ja mig för att denna tråd, om va har du för gitarrer osv, skall stimulera oss kreativa gitarrister..

över till råden..

som skrivet max.. ja e brädad.. har inte hört talas om någon (förutom vai själv) som haft hela arsenalen JEMare.. otroligt impad.. behöver ja fråga varför du sålde av dem?

kan du lägga upp bilden på den senaste kontringen du gjorde?? (lite närbilder kanske) :p

tyvärr har mina mobilkameror nu kastat in handuken så har ingen kamera alls för tillfället.. men kommer innom kort (fyndigt)
kommer en bild på mitt senaste inköp.. en ibanez ARX 320 fast har en helt pianolack svart variant med vita kantlister, dvs mer eller mindre identisk den på bilden: http://www.quinnsmusic.com/Instruments%20Electric%20Guitar%20Ibanez.html (tredje gitarren från ovan)

riktigt snygg och fantastisk spelbarhet.. lite bredare greppbräda men lite tunnare hals (typisk ibanez) idealiskt för mig! har t.om. gjort en shredsolo till "proud mary" :D så fantastisk e den.. hehe..
#2 - 30 augusti 2008 13:35
Ibanez skrev:
efter att ha lekt katt o råtta med max-B så beslutade ja mig för att denna tråd, om va har du för gitarrer osv, skall stimulera oss kreativa gitarrister..

över till råden..

som skrivet max.. ja e brädad.. har inte hört talas om någon (förutom vai själv) som haft hela arsenalen JEMare.. otroligt impad.. behöver ja fråga varför du sålde av dem?

kan du lägga upp bilden på den senaste kontringen du gjorde?? (lite närbilder kanske) :p

tyvärr har mina mobilkameror nu kastat in handuken så har ingen kamera alls för tillfället.. men kommer innom kort (fyndigt)

kommer en bild på mitt senaste inköp.. en ibanez ARX 320 fast har en helt pianolack svart variant med vita kantlister, dvs mer eller mindre identisk den på bilden: http://www.quinnsmusic.com/Instruments%20Electric%20Guitar%20Ibanez.html (tredje gitarren från ovan)

riktigt snygg och fantastisk spelbarhet.. lite bredare greppbräda men lite tunnare hals (typisk ibanez) idealiskt för mig! har t.om. gjort en shredsolo till "proud mary" :D så fantastisk e den.. hehe..

Jag sålde av Jemarna för att finansiera några andra objekt - skulle gärna haft kvar dessa utomordentligt fina guror, speciellt de två gröna signerade... men så är det...
Här är några bilder på de som råkar stå hemma just nu:
#3 - 30 augusti 2008 13:53
ahhh.. rariteter.. har själv aldrig varit ett fan av SG typerna.. antar att ja e rädd för batman ;)

men det va en snygg svajarmsvariant på den ena SGn.. hypad bigsby?

lovar att komma med bilder så snart som möjligt..

här e iaf en kass bild på min gibson studio vinröd.. inget särskillt med den.. håller på o letar upp bilder på min gamla Ganson från 70-talet.. raritet..

säg till när du känner för att ge upp fendern på de sista bilderna ;)
#4 - 30 augusti 2008 14:53
Ibanez skrev:
ahhh.. rariteter.. har själv aldrig varit ett fan av SG typerna.. antar att ja e rädd för batman ;)

här e iaf en kass bild på min gibson studio vinröd.. inget särskillt med den.. håller på o letar upp bilder på min gamla Ganson från 70-talet.. raritet..

Svajet på den ena SG:n är ett "Sideway Vibrola". Gjordes på SG Les Paul Custom-modellen under ett år, 1961 - så det här är en klockren 61:a. Man ser även detta svajet på en del ES-355 från samma år.
SG-modellerna är framför allt väldigt lätta och trevliga att lira på - kanske inte en gura för alla - men Angus passar ju bra i sina. Jag tycker dom är svincoola!
Jag skall plocka fram ett par läskiga Les Paul-guror också - får se när jag kan ta kort på dom bara.

Strattan ja.... hmm.... den får nog stanna på lagret ett tag till är jag rädd.:)
#5 - 30 augusti 2008 15:19
får skylla på min lilla arsenal att ja bara är 21 år fyllda så 73 stängar fördelat på 12 guror är en bit på vägen.. förr var det kvantitet men har börjat halka in på ren kvalite och prestanda.. priserna skenar..

SGn är som du säger slimmad men för mig iaf så känns det inte som om ja håller i en gitarr.. felbalanserad framförallt.. men passar det mr angus så.. en man som förkroppsligar SG.. hehe.. har även jag sett den typ av svaj på 335or.. senast på gitarrmässan i gbg i år.. ser maffigt ut men funktionsenligt??

musikaffären ja jobbar i kommer snart få kontrakt med fender.. kommer sluta med en 2-3 inköp för min del pga detta.. hehe..

har aldrig varit ett fan av teleguror men denna kommer troligtvis bli mitt nästa köp: http://www.fender.com/products//search.php?partno=0262600521 inte kanske en ren tele men har bla. kriteriekraven ja önskar.. typ seymor duncan och otrolig snyggt trä.. blev mer övertygad särskillt när en skitstövel sa, efter mitt lite negativa utal om tele, att man inte är en riktig gitarrist om man inte accepterar telecaster.. arg och frustrerad så hittade ja denna.. som ett kall från ovan :D
#6 - 30 augusti 2008 15:24
App app app för många strängar på de där och så låter de så mycket diskantisch.
#7 - 30 augusti 2008 15:37
vadå? alla tycker väl om 6;), även om ja föredrar 7 :D
fler strängar.. fler möjligheter hehe.. även för er låghertzare ;)

fantastiskt snygg sparkle-nyans!!
#8 - 30 augusti 2008 17:08
Och jag som precis sålde min enda gitarr, då får inte jag vara med i den här tråden... Fast den var akustisk så det intresserar nog inte herrarna ändå, men rik blev jag! Relativt talat iallafall då...
#9 - 30 augusti 2008 19:32
alla äro välkommna :) någon speciell gitarr?
#10 - 30 augusti 2008 20:44
Ibanez skrev:

Fan vilken stilig L.P!!!
#11 - 30 augusti 2008 20:50
lillfrasse skrev:
App app app för många strängar på de där och så låter de så mycket diskantisch.
Vilka minnen den basen ger en det ska jag lova:):):)
Bilagor:
#12 - 30 augusti 2008 21:02
Vilka minnen den basen ger en det ska jag lova:):):)

Släng upp hajen Patrik!! :):)
#13 - 30 augusti 2008 21:16
NIC skrev:
Släng upp hajen Patrik!! :):)
Den är alldeles för värdefull för mig att kasta ut i denna tråden på bild ;):Ddet är väl inpackad tills den ska öppnas om några år och spelas på förhoppningvis;)
#14 - 30 augusti 2008 21:25
Den är alldeles för värdefull för mig att kasta ut i denna tråden på bild ;):Ddet är väl inpackad tills den ska öppnas om några år och spelas på förhoppningvis;)

Jag på trummor, du på bas å NNN på gura...??
#15 - 31 augusti 2008 07:04
Do it fram med era goa instrument och mullra loss. Eller lite märgskärande distad diskant. Jag har en acke Ibanez gitarr Tallman något. Jag är väldigt sugen på en acke Ibanez bas oxå. Finns till hyffsade priser hos tysken.
#16 - 31 augusti 2008 09:25
Ibanez skrev:
alla äro välkommna :) någon speciell gitarr?

Jag ärvde en Ramirez för några år sedan som har samlat damm sedan dess, så jag bestämde mej för att lägga ut den på nätet. Efter 2 timmar blev jag uppringd av en kille som köpte den osedd för 25000! Alltid svårt att göra sej av med instrument dock, även de jag inte kan spela på... Kanske därför det ser ut som det gör här hemma!
/Erika
#17 - 31 augusti 2008 16:59
Tamarind skrev:
Jag ärvde en Ramirez för några år sedan som har samlat damm sedan dess, så jag bestämde mej för att lägga ut den på nätet. Efter 2 timmar blev jag uppringd av en kille som köpte den osedd för 25000! Alltid svårt att göra sej av med instrument dock, även de jag inte kan spela på... Kanske därför det ser ut som det gör här hemma!

/Erika

kan olykligt vis bara säga att han har gjort ett klipp haha.. en välvårdad ramirez av äldre variant (ej serietillvärkad) har ja sett gå loss på ca 35 lappar..

hehe.. mina gitarrer ar som delar av min skäl :D bra anledning sen när ngn yrkar på att "du måste sälja av lite" typ flickvänner o dylikt.. bara att säga att ja aldrig skulle bli mig lik igen efter att ha blivit av med mina små hjärteguls ;)
#18 - 31 augusti 2008 17:23
Ibanez skrev:
kan olykligt vis bara säga att han har gjort ett klipp haha.. en välvårdad ramirez av äldre variant (ej serietillvärkad) har ja sett gå loss på ca 35 lappar..

hehe.. mina gitarrer ar som delar av min skäl :D bra anledning sen när ngn yrkar på att "du måste sälja av lite" typ flickvänner o dylikt.. bara att säga att ja aldrig skulle bli mig lik igen efter att ha blivit av med mina små hjärteguls ;)

Jo, jag skulle nog kunna ha fått mer för den, men samtidigt hade den inte blivit spelad på länge och jag hade fått höra från flera kunniga håll att jag skulle vara nöjd om jag fick 20000... Så alles god!

Jag har vid det här laget lärt mej att man inte kan få pojkvänner att sälja sina instrument, sambon samlar på äldre trumset och de kommer jag nog att få leva med är jag rädd...[:-56] Men nåde honom om han vill att jag ska sälja några av MINA instrument!!!!;)[}:)]
#19 - 31 augusti 2008 17:23
Att skiljas - är att dö en smula...

Fasen, varenda gång man gjort sig av med någon gitarr gör det faktiskt ont i både själ och kropp!
#20 - 31 augusti 2008 17:30
Får man lov att äcklas lite med en bild till...?

För några år sedan lirade jag en tid med ett skönt covergäng - Jelly Belly's (gelemagarna) - och här är en bild på gurorna som oftast var med ute...
Firebird 5:an är riktigt läcker - en 63:a.
#21 - 31 augusti 2008 18:49
NIC skrev:
Jag på trummor, du på bas å NNN på gura...??

Och jag på blockflöjt då? :D:D:D:D
#22 - 31 augusti 2008 23:24
XenOn skrev:
Och jag på blockflöjt då? :D:D:D:D

funkar inte, mesigt! ;)
#23 - 1 september 2008 03:41
Jag är på!! Vi kan skriva låtar om Scalarer, endlers och hur man gör för att införskaffa jättedyr javamossa. Vi kan heta sopigt..eller som det blir på skånska...sopet!! Blockflöjt funkar med. Cyberwitch kan yla . =)
#24 - 1 september 2008 19:00
Kul med en gitarrtråd. Jag har en röd Tele årsmodell -78 här nånstans i lägenheten... Nästan så länge sedan jag spelade på den också...
#25 - 1 september 2008 21:28
Jag är på!! Vi kan skriva låtar om Scalarer, endlers och hur man gör för att införskaffa jättedyr javamossa. Vi kan heta sopigt..eller som det blir på skånska...sopet!! Blockflöjt funkar med. Cyberwitch kan yla . =)

Gillar dina reflektioner män!! ;) :)
#26 - 1 september 2008 21:36
Vi kan heta sopigt..eller som det blir på skånska...sopet!!

OK, nuuuu fattar jag. Det var inte förrän jag verkligen uttalade det på skånska som poletten trillade ner...
#27 - 1 september 2008 21:41
OK, nuuuu fattar jag. Det var inte förrän jag verkligen uttalade det på skånska som poletten trillade ner...

Vad e d man säger.., bättre sent än aldrig... ;):)
#28 - 2 september 2008 09:51
MaxB skrev:
Får man lov att äcklas lite med en bild till...?

För några år sedan lirade jag en tid med ett skönt covergäng - Jelly Belly's (gelemagarna) - och här är en bild på gurorna som oftast var med ute...

Firebird 5:an är riktigt läcker - en 63:a.

oohh.. vilken armada.. trånar för alla utom LP specialen.. med en röd LP med P90.. mumma..

hmm.. letar fortfarande efter bilder på min gamla Ganson från 70tal.. bilder kommer ;)
#29 - 2 september 2008 19:13
Ibanez skrev:
oohh.. vilken armada.. trånar för alla utom LP specialen.. med en röd LP med P90.. mumma..

hmm.. letar fortfarande efter bilder på min gamla Ganson från 70tal.. bilder kommer ;)

"Specialen" är en LP Junior från 1956 - Det är en sån jävla stake i den, en saftig P90 och wraparoundstall.
Den röda Pållen är en 69/70 - lite roddigt med serienumren just runt där.

Hoppas du får fram en bild på Gansonen - det var faktiskt riktigt hyfsade kopior!
:)
#30 - 4 september 2008 09:32
MaxB skrev:
"Specialen" är en LP Junior från 1956 - Det är en sån jävla stake i den, en saftig P90 och wraparoundstall.

Den röda Pållen är en 69/70 - lite roddigt med serienumren just runt där.

Hoppas du får fram en bild på Gansonen - det var faktiskt riktigt hyfsade kopior!

:)

håller på o letar som en blå men bilder på denna verkar vara en raritet i sig.. har för mig att ganson sluta med sin tillverkning pga att de faktiskt blev bättre än själva gibson och gibson i sin tur stämde skiten ur dem..

den ganson ja hade i ägorna var, måste ja säga, fantastikt bra!
#31 - 4 september 2008 10:36
Här är en länk som jag hittade på nätet, till en kille som har en hel del guror, bla.a. en Ganson.

http://www.peterwall.nu/Elgitarrer.htm
#32 - 6 september 2008 15:54
MaxB skrev:
Här är en länk som jag hittade på nätet, till en kille som har en hel del guror, bla.a. en Ganson.

http://www.peterwall.nu/Elgitarrer.htm

häpnadsväckande!! ett par riktiga godbitar som LP standard double cutaway, div. ibanezer ;)

den ganson som han har där är identisk med den jag hade för övrigt!! förutom att ja saknade plektrumskydd, bytte knoppar för volym/ton te gibson bärnstenstransparanta och satte in seymour duncan ist (behöll såklart originldelarna)
en ganson custom helt enkelt..
#33 - 6 september 2008 16:19
Ibanez skrev:
häpnadsväckande!! ett par riktiga godbitar som LP standard double cutaway, div. ibanezer ;)

den ganson som han har där är identisk med den jag hade för övrigt!! förutom att ja saknade plektrumskydd, bytte knoppar för volym/ton te gibson bärnstenstransparanta och satte in seymour duncan ist (behöll såklart originldelarna)

en ganson custom helt enkelt..

Tänkte nästan att din Ganson såg likadan ut - dom fanns i en lite rödare cherry-sunburst också.
Grejen är/var ju att det fanns en hel del kopior som blev riktigt bra när man customiserade dom - speciellt Ibanez Lawsuit-modellerna på 70-talet.
#34 - 27 september 2008 10:33
sant.. har själv bara hållt i en sådan en gång på ngn mässa i gbg tror jag mig minnas.. hur ligger det för övrigt till på mäss fronten i sverige?? någon kommande??
#35 - 27 september 2008 11:34
Ibanez skrev:
sant.. har själv bara hållt i en sådan en gång på ngn mässa i gbg tror jag mig minnas.. hur ligger det för övrigt till på mäss fronten i sverige?? någon kommande??

FUZZ - gitarrmässa i Göteborg kommer som vanligt i april/maj!
#36 - 28 september 2008 12:04
MaxB skrev:
FUZZ - gitarrmässa i Göteborg kommer som vanligt i april/maj!

jo men det är tyvärr ett litet tag dit om man säger så ;) nä tänkte mig någon kanske mindre mässa varsomhelst..
#37 - 3 oktober 2008 17:02
Lite "Off Topic" i en Off Topic tråd, inte illa:D

Har just lyssnat igenom Transylvanian Flower av/med Strasse.

Måste säga att jag blev possitivt överaskad, riktigt bra!

Finns en torrent fil här om någon vill ladda ner den. Jag seedar.

http://thepiratebay.org/torrent/3616947/[Synth]_Strasse

Hoppas det är OK Mats!
#38 - 4 oktober 2008 00:10
c90368 skrev:
Lite "Off Topic" i en Off Topic tråd, inte illa:D

Har just lyssnat igenom Transylvanian Flower av/med Strasse.

Måste säga att jag blev possitivt överaskad, riktigt bra!

Finns en torrent fil här om någon vill ladda ner den. Jag seedar.

http://thepiratebay.org/torrent/3616947/[Synth]_Strasse

Hoppas det är OK Mats!

Ladda ner utav bara Helvete!!! - Musik skall delas av alla - GRATIS!:)
Jag trodde torrenten var död - men är den levande... så mycket bättre - Ladda nu på som fan - ta hem skiten ... och ... njut!:)
#39 - 8 oktober 2008 10:07
hmm.. "cannot find server" deklarerar datorn för mig.. jäklar.. hmm.. går det o skicka fil genom zoopet? :P

har förövrigt inne brian mays signaturgitarr inne nu.. flexiblare gitarr får man leta efter :D
#40 - 8 oktober 2008 10:32
Ibanez skrev:
hmm.. "cannot find server" deklarerar datorn för mig.. jäklar.. hmm.. går det o skicka fil genom zoopet? :P

har förövrigt inne brian mays signaturgitarr inne nu.. flexiblare gitarr får man leta efter :D

Piratbukten håller på med service just nu, såg jag - så försök igen om några timmar.
#41 - 8 oktober 2008 14:58
Här har vi mina sg's och förvrängarpedalerna.
#42 - 21 oktober 2008 13:10
hmm.. sg´s har inte varit min melodi om man säger så.. men de presterar grymt bra håller ja med!

denna slitvarg är nog den mest universala och mest pålitliga multieffekt ja har använt..
" target="_blank">
#43 - 21 oktober 2008 13:33
NIC skrev:
Här har vi mina sg's och förvrängarpedalerna.

Är det en liten Korg där mellan pedalerna?
#44 - 26 oktober 2008 21:18
helt klart en KORG från toneworkserien.. värsta är att det finns en uppsjö av dessa i denna serie.. men tror att det är en tonework pandora px-någonting.. fungerar den bra??

har inte så stor erfarenhet av korg förutom syntar och vissa rackmodeller..
#45 - 28 oktober 2008 23:52
Jovisst är det en korg, pandoras box har jag för mig den heter. Många skumma ljud, bla. ett antal olika distljud, 2 sköna overdrivehistorier och massa annat smått och gott, men jag måste erkänna att det mest blir bossdistarna som är inkopplade och nedtrampade. [:-87]
#46 - 31 mars 2009 08:20
Nu vill jag se lite mer gitarrer! :d
Bilagor:
#47 - 31 mars 2009 08:41
Spelar väldigt sällan nu tyvärr. Men är bara en glad amatör och har inte mycket till gura om man jämför med er andra ;)

http://www.zoopet.com/medlemsbilder/data/500/IMG_3101-1.jpg

På den bilden lyckades den komma med. En Ibanez RG270.
Som förebild har jag självklart Mark Knopfler. Älskar hans och Dire Straits låtar, både att lyssna på och spela.
#48 - 31 mars 2009 08:42
osis skrev:
Nu vill jag se lite mer gitarrer! :d

Jag tror jag har ett par läbbiga guror hemma för tillfället, som jag inte har visat i tråden innan, bland annat en stygg, svart Gibson Les Paul Custom Black Beauty med Alnico 5 pickupen i halsläget (och en vanlig P90 i stallposition) - skall ta en bild på den! Tror det kan stå nån Fender Telecaster hemma också...
#49 - 31 mars 2009 08:44
Martin85 skrev:
Spelar väldigt sällan nu tyvärr. Men är bara en glad amatör och har inte mycket till gura om man jämför med er andra ;)

http://www.zoopet.com/medlemsbilder/data/500/IMG_3101-1.jpg

På den bilden lyckades den komma med. En Ibanez RG270.

Som förebild har jag självklart Mark Knopfler. Älskar hans och Dire Straits låtar, både att lyssna på och spela.

Japp, Ibanezgurorna är ju helt fantastiska! Kul att du diggar Knopfler - en vansinnigt fin gitarrist!:)
#50 - 31 mars 2009 08:51
MaxB skrev:
Jag tror jag har ett par läbbiga guror hemma för tillfället, som jag inte har visat i tråden innan, bland annat en stygg, svart Gibson Les Paul Custom Black Beauty med Alnico 5 pickupen i halsläget (och en vanlig P90 i stallposition) - skall ta en bild på den! Tror det kan stå nån Fender Telecaster hemma också...

Visa allt!:d
#51 - 31 mars 2009 09:03
osis skrev:
Visa allt!:d

Då kan jag dra in två bilder, en från 1983 - där jag lirar på en jävla go' stratta som jag tyvärr har sålt - och en bild från 1999 eller 2000, då jag lirade med E-Type. Jag och basisten Johan Dereborn kastade våra guror tvärs över scenen i slutet av en låt. Vi gjorde detta varje gig och vi tappade aldrig något instrumet någon gång! Puuuh!:)
#52 - 31 mars 2009 09:05
Vilken tur!:D Snygga Gitarrer!:D
#53 - 31 mars 2009 09:08
osis skrev:
Vilken tur!:D Snygga Gitarrer!:D

Jojo, dom kostade ju inte gratis heller - så det var skönt att man inte goofade någon gura på dom kasten. Jag kan säga att det hjälpte rätt bra att ha några bira i näbbet också...[:o]
#54 - 31 mars 2009 09:16
Hehe, kan tänkas!:d
#55 - 31 mars 2009 09:35
MaxB skrev:
Då kan jag dra in två bilder, en från 1983 - där jag lirar på en jävla go' stratta som jag tyvärr har sålt - och en bild från 1999 eller 2000, då jag lirade med E-Type. Jag och basisten Johan Dereborn kastade våra guror tvärs över scenen i slutet av en låt. Vi gjorde detta varje gig och vi tappade aldrig något instrumet någon gång! Puuuh!:)

Cool bild den där andra!!
Har trummisen 5 baskaggar? :eek:
Eller ser jag fel...?
#56 - 31 mars 2009 09:38
Många saker är det iallafall! ;):D
#57 - 31 mars 2009 09:45
NIC skrev:
Cool bild den där andra!!

Har trummisen 5 baskaggar? :eek:

Eller ser jag fel...?

Japps, fem baskaggar och fanskapet lirade på dom allihop också - inte hela tiden, men i showen ingick en massa trumtrix där han liksom förflyttade sig mellan trummorna och lirade på allt!
#58 - 31 mars 2009 09:51
MaxB skrev:
Japps, fem baskaggar och fanskapet lirade på dom allihop också - inte hela tiden, men i showen ingick en massa trumtrix där han liksom förflyttade sig mellan trummorna och lirade på allt!

Det skulle vara något att se!:d
#59 - 31 mars 2009 10:07
osis skrev:
Det skulle vara något att se!:d

OK... Då kör vi!
Här är et klipp från Rantarock i Finland 1999.
Som tur är så finns undertecknad på vänsterkanten av scenen och syns inte så mycket mer än att jag visar ryggen i slutet av låten... Men trummorna hörs och syns lite... Och det ville du ju se Oscar!
" target="_blank">

#60 - 31 mars 2009 10:27
Tyckte jag såg dig! :D Riktig kändis då? :D
#61 - 31 mars 2009 10:30
osis skrev:
Tyckte jag såg dig! :D Riktig kändis då? :D

Jag skymtar till där ett par gånger - kort svart hår...
Nja, kändis... numera är man en "hasbeen", men för 10-20 år sedan var man väl någorlunda "känd" i en del gitarrkretsar...
#62 - 31 mars 2009 10:31
Ex-kändis då?;) Coolt ändå! :D
#63 - 6 april 2009 15:51
Massor med fina och mindre fina men coola guror :)

Här är dom 2 jag har just nu:
Bc Rich Platinum series med ett par andra mickar,
samt nån akustisk kopia som låter underbart.
#64 - 6 april 2009 15:52
Man ser ju även min BC Rich på min avatar, i riff-läge ;)
#65 - 6 april 2009 18:42
Markus1984 skrev:
Massor med fina och mindre fina men coola guror :)

Här är dom 2 jag har just nu:

Bc Rich Platinum series med ett par andra mickar,

samt nån akustisk kopia som låter underbart.

Slivertröja, Slashstärkare å metalgura liggande på golvet.
Innehas liten k*k eller har du bara ett sjysst groove going on... ;) :p:d;)
#66 - 6 april 2009 18:44
Markus1984 skrev:
Man ser ju även min BC Rich på min avatar, i riff-läge ;)

Måste fan vara bassist i Metallica för att riffa i det läget kompis...! :)
#67 - 6 april 2009 18:45
NIC skrev:
Slivertröja, Slashstärkare å metalgura liggande på golvet.

Innehas liten k*k eller har du bara ett sjysst groove going on... ;) :p:d;)

NIC skrev:
Måste fan vara bassist i Metallica för att riffa i det läget kompis...! :)

Hehe :;D
#68 - 6 april 2009 18:47
Markus1984 skrev:
Hehe :;D

Skämt å sido, viket jag tar för givet att du förstår! :)
#69 - 6 april 2009 18:49
NIC skrev:
Skämt å sido, viket jag tar för givet att du förstår! :)

Givetvis men det stämmer juye ;)

Angående det med shysst groove alltså ;)

Annons