GCG Tanganyikaföredrag den 9 mars

#1 - 3 mars 2010 23:50
Ja, då var det dags igen för en träff i Göteborgs Ciklidgrupp i samarbete med Göteborgs Akvarieförening...

Denna gången slår vi på stort med två gäster som föreläser om Tanganyikasjön och dess fiskar
Evert Van Ammelroy och Carl Westholm

Eftersom det handlar om långväga gäster kommer vi den här gången ta ut en liten avgift för ickemedlemmar på 40 kronor
Fika finns till självkostnadspris och eventuellt hålls en liten auktion vid mötets slut...

Vi håller till i Spårvagnssällskapet Ringliniens lokaler i Gårda, Göteborg...
http://hem.passagen.se/gaf1/Karta%20till%20Ringliniens%20lokal.jpg

Ser fram emot ett bra möte och många besökare...
Kjell Fohrman
Administrator
#2 - 4 mars 2010 07:39
Låter mycket intressant - Ammelroy har jag aldrig hört innan så det ser jag fram emot. Hoppas bara vädret är Ok på tisdagen så jag hinner tillbaka i tid därifrån på tisdagen (håller föredrag i Fredrikstad på måndagkväll).
#3 - 4 mars 2010 08:53
Jag hade också tänkt ta mig dit, även om det inte är mina firrar.
#4 - 6 mars 2010 01:19
Enligt vissa (smått opålitliga Aftonbladet) källor ska våren komma nästa vecka, så förhoppningsvis ska det inte vara några problem att köra...
#5 - 8 mars 2010 16:09
Imorgon smäller det!
#6 - 9 mars 2010 11:55
Hej vad kul att folk vill komma, hoppas vi syns ikväll. :)
#7 - 10 mars 2010 00:08
Tack alla som dök upp... både välbesökt och trevligt föredrag av Evert...
Kjell Fohrman
Administrator
#8 - 10 mars 2010 08:56
Mycket intressant föredrag - Evert hade massor av kanonfina foton att visa upp och hade mycket att berätta. Tack för att ni arrangerade ett bra möte - det kom ju också hyfsat med folk.

Lite kul också att jag faktiskt kände honom sen tidigare - synd bara att jag är så jäkla dålig på namn annars hade jag vetat i förväg vem han var[:o] - men på mötet kände vi i alla fall igen varandra.

Annons