Gamla medellanden

#1 - 13 februari 2007 20:33
Tjena,
har noterat(och själv ramlat dit) att gammla trådar kommer upp igen. Dvs folks skriver i flera år gamla trådar. Har ni ändrat nått på sistone som påverkar sökparametrar eller sorteringsordning?
mvh Mattias
Kjell Fohrman
Administrator
#2 - 13 februari 2007 20:33
morphriz skrev:
Tjena,

har noterat(och själv ramlat dit) att gammla trådar kommer upp igen. Dvs folks skriver i flera år gamla trådar. Har ni ändrat nått på sistone som påverkar sökparametrar eller sorteringsordning?

mvh Mattias

Nej inte vad jag vet i alla fall
#3 - 14 februari 2007 14:13
Verkar vara en del nya medlemmar som kollar in gamla trådar och skriver svar... märkte också detta för några dagar sedan...
#4 - 14 februari 2007 14:16
Jag tycker det är lite..roligt :D
För mig är det nästan alltid nya trådar hur gamla de än är (har ej varit med så länge). Men ibland är ju det hela lite inaktuellt om det gäller någon fråga som ställdes för typ 3 år sedan. Men svaren i sig är ofta intressanta att läsa!
#5 - 14 februari 2007 14:22
Healena skrev:
Jag tycker det är lite..roligt :D

För mig är det nästan alltid nya trådar hur gamla de än är (har ej varit med så länge). Men ibland är ju det hela lite inaktuellt om det gäller någon fråga som ställdes för typ 3 år sedan. Men svaren i sig är ofta intressanta att läsa!

Ja trådarna kan vara intressanta även om de har några år på nacken.... men ibland blir det lite "goddag yxskaft":D
#6 - 15 februari 2007 15:50
Ofta söker jag på trådar innan jag postar nya, varför starta en ny tråd när det redan finns en gammal om samma sak? :P

Annons