Fylla co2 tub i Malmö

#1 - 30 januari 2012 12:46
Hej!

Då min tub är slut och trådarna om att fylla tuber i Malmö/södra Skåne är en aning gamla ställer jag nu frågan i en ny tråd.

Vart fyller man tuber i Södra Skåne?
#2 - 5 juni 2012 07:49
CO2 påfyllnad

dreas skrev:
Hej!

Då min tub är slut och trådarna om att fylla tuber i Malmö/södra Skåne är en aning gamla ställer jag nu frågan i en ny tråd.

Vart fyller man tuber i Södra Skåne?

jag håller med dig... gamla trådar från 2007 var inte till hjälp när man behövde fylla på... i helsingborg gjorde tidigare presto det, men de har inte längre kvar sin utrustning. ev kan presto i malmö fortfarande fylla. det närmaste jag hittills har hittat är halmstad brandservice 035-218545, prata med olof. kostar 120+moms för 2kg. om någon har andra alternativ, gärna nära åstorp skulle jag bli glad. inte bra för varken fiskarna eller miljön att närmsta påfyllnad är så långt borta:-(
#3 - 5 juni 2012 09:23
ofta brukar man fylla på hos Brandservice. iaf gör jag det i här i jkpg o vet att många andra gör det på andra brandservice-ställen runtom i sverige

http://gulasidorna.eniro.se/f/brandservice-%C3%B6restads-brandtj%C3%A4nst-ab:14862260?search_word=brandservice&geo_area=malm%C3%B6
#4 - 5 juni 2012 14:42
jag har kollat med de brandservice som finns i närheten av helsingborg - inga av dem har fyllningsutrustning. närmaste malmö eller halmstad...

Annons