Funderar på Malawi!

#1 - 23 april 2005 21:48
Hej!
Jag har ett 240l akvarium, funderar bara vad jag ska ha i det, vill helst ha malawi, men vilka?
Jag har haft malawi innan, då hade jag salousi, och sen efter det skaffa jag diskus, men nu vill jag testa något nytt, kom gärna med förslag
#2 - 24 april 2005 06:53
många mubas går dom vanligaste är ju fina tex rödzebra golden... funderar själv på att beställa några demasoni men har inte riktigt bestämt mig änn... tips kolla runt lite å läs finns massor som du kan ha...
#3 - 24 april 2005 16:39
Nja, jag har läst mycket, men jag skulle vilja ha mer av ett förslag..................
Jag har funderat på demasoni, funderar bara på hur många isifall?
#4 - 25 april 2005 08:57
problemet är ju att det är svårt att bestämma kön på dom så ifall man nu får tex 2hanar 1hona är de ganska stor risk att en av hanarana blir ihjäl slagna så man brukar rekomendera att ta ganska många typ 15 eller nå sånt... men har inte haft dom själv än så de här är bara saker ja har hört å läst får väll se ska nog å beställa några i veckan har inte bestämt mig hur många ja ska ta ja får hur som helst hem dom på tors så nästa vecka har ja kanske hunnit studera dom lite mer ;)

Annons