Fullständigt väck.....

#1 - 29 maj 2010 16:28
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]...har man nästan varit från Zoopet ett tag känns det som, har liksom halkat in på annat.[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Men akvarieintresset håller sig stadigt i alla fall, men det händer inte sådär jättemycket. Fiskarna simmar som vanligt, några blir lite för många bara ;).[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Är väl helt enkelt så att man tröttnar på forumet efter ett tag, när samma frågor liksom går igen och igen. Troligtvis missar man en del som man skulle tycka vara intressant, men det överlever man troligtvis i alla fall :).[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Sedan har min IT-tid hoppat över till Facebook istället, trodde aldrig att det skulle kunna vara nå't för mig, men plötsligt så var man fast där istället, men kul är det. Har hittat en hel del gamla skolkamrater som man inte träffat på evigheter och det är ju trevligt.[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Sedan har jag passat på att skaffa mig ytterligare ett arbete, kan nu även stoltsera med titeln "Tupperware-konsulent". Vilket är jätteroligt, men det tar ju en del av den sedvanliga "IT-tiden" ;).[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Så gott folk, är det någon som är sugen på en Tupperwaredemonstration inte allt för långt från Öjersjö så hojta till så kommer jag ilande, och du får en kanonfin present =)[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Ha det gôtt, så hörs vi! Om inte annat kan ni ju hitta mig på Facebook.[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Kram/Maria[/COLOR][/FONT]
#2 - 29 maj 2010 17:43
Hmm... efter att fått ett antal vänförfrågningar från FB gick det inte att blåvägra längre. Blev medlem i våras, men har väl inte riktigt fattat tjusningen med det [:o].
admin
Christian Alfredsson
#3 - 29 maj 2010 17:53
Nästa version av forumet som jag planerar att uppgradera till har en kopplingsmöjlighet mot Facebook. Jag tror att tex blogginlägg hamnar där också om man vill. Blir hur cooolt som helst.
#4 - 29 maj 2010 18:28
Jag är fortf. "våga-vägra-facebook".... :D Plockat bort mitt konto på stayfriends och kommer antagligen göra det på familjeliv med... Gamla klasskamrater kan man råka få en efterhängsen sådan, så jag försöker nu undvika att blotta mig allt för mycket... :D Man är inte så anonym på internet längre...
#5 - 30 maj 2010 06:58
Har länkat en del bloggar till FB för att en FB-jobbarkompis aldrig kommer ihåg VAR hon hittar min blogg [:o].
Detta tilltag ger inte nämnvärt större "tittar siffror", men DET kan ju bero på att siggiga jag bara accepterat vänförfrågningar från folk som jag vet vilka är, eller normalt hälsar på på stan (faktum är att jag därför har fler vänförfrågningar än vänner!) :).
Kjell Fohrman
Administrator
#6 - 30 maj 2010 09:11
Eftersom jag definitivt inte kommer att hamna på Facebook och inte går på några Tupperware-partyn så hoppas jag att du snart återinträder i fiskvärlden:p
Om inte annat har du ju en bok att plocka upp:d
#7 - 18 juni 2010 16:25
Blir kanon med en koppling Christian, den ser jag fram emot =)
Kjell, i fiskvärlden är jag litegranna änndå, även om jag inte är så aktiv på zoopet ;)
Och, facebook är faktiskt riktigt trevligt det oxå!! :D

Annons