fredag igen...

#1 - 23 november 2012 12:10
[FONT=Times New Roman][SIZE=3][COLOR=#000000][/COLOR][/SIZE][/FONT][FONT=Calibri][SIZE=3][COLOR=#000000]Sitter här en fredag och är helt ledig och har inget attgöra…. Funderar på att göra vattenbyte i mitt akvarium… men brukar ju göradetta på lördagar…[/COLOR][/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3][COLOR=#000000][/COLOR][/SIZE][/FONT][FONT=Calibri][SIZE=3][COLOR=#000000] [/COLOR][/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3][COLOR=#000000][/COLOR][/SIZE][/FONT][FONT=Calibri][SIZE=3][COLOR=#000000]Tror jag gör det nu… känner mig lite wild and crazy [/COLOR][/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3][COLOR=#000000][/COLOR][/SIZE][/FONT]
#2 - 23 november 2012 12:22
Ja tänk vad skönt imorn när det är gjort :)
#3 - 23 november 2012 12:34
Men då har du ju inget kul att göra imorgon.
#4 - 23 november 2012 12:46
Och så har de mage att gnälla över hungersnöd och skövlad regnskog.. Skandalöst!
#5 - 23 november 2012 12:52
vi har alla våra I-landsproblem.

mitt I-landsproblem idag är att Frugan skall ut och dansa med 2 ganska muskulösa blonda pojkar.
(nej, en av dom är inte jag, mest råttfärgad ocg muskler det har jag inte haft på 20 år)

Problemet som uppstår med hennes utgång, är inte att hon skall ut, utan vad jag skall göra under tiden, skall jag roa mig med att sätta mig i soffan och sappa runt medans jag tuggar godis, eller skall jag sätta mig i fåtöljen med laptoppen surfa runt och dricka konjak....

Svåra beslut som kräver en projektledare av rang.

.

[SIZE=1]btw....Frugan skall med andra ord gå på disko med våra pojkar i skolans matsal, pojkarna är 6 + 8 år......

[SIZE=1]
[/SIZE]

[/SIZE]
#6 - 23 november 2012 13:22
fredag igen...

Hedenborg & Kvarnström blir mina kompisar ikväll..

[ATTACH]57754[/ATTACH]

Roligt?

Inte värst..
#7 - 23 november 2012 13:28
Hedenborg & Kvarnström blir mina kompisar ikväll..

[ATTACH]57754[/ATTACH]

Roligt?

Inte värst..

kan ju lika gärna gärna läsa en bok om den svenska jordbrukspolitiken mellan 1921 - 1924 och dess påverkan på Mayaindianernas kalander......

dvs helt meningslöst.....;)

.
#8 - 23 november 2012 13:37
fredag igen...

kan ju lika gärna gärna läsa en bok om den svenska jordbrukspolitiken mellan 1921 - 1924 och dess påverkan på Mayaindianernas kalander......

dvs helt meningslöst.....;)

.

Hehe, den förra var värre. När det leks med denna typen av litteratur så blir den roligare ju längre fram man kommer, det är svårt att identifiera sig med en bonde från 1400-talet liksom.

Historia är ett tungt ämne men snart har jag min magisterexamen i historia också. Har en i svenska sedan innan..
#9 - 23 november 2012 13:44
Historia är ett favvoämne.

Hade alltid högsta betyg i det ämnen, 5'a i 3'an/6'an/7-9'an/ + Gymnasiet

Hade tankar och idéer om att plugga vidare inom det och statskunskap (relaterar ju en del till varandra).

Men så såg jag kursplaner och vad man måste traggla sig igenom innan man kunde specialiesera sig inom de få områdena / tidsepokerna som var mest intressant....

och då blev jag trött..........riktigt trött.....

Skulle aldrig kunna tragga mig igenom en bondes liv på 1400 talet.....

Lite avis och imponerad av den som orkar med det.,.....

.
#10 - 23 november 2012 13:50
vi har alla våra I-landsproblem.

mitt I-landsproblem idag är att Frugan skall ut och dansa med 2 ganska muskulösa blonda pojkar.

(nej, en av dom är inte jag, mest råttfärgad ocg muskler det har jag inte haft på 20 år)

Problemet som uppstår med hennes utgång, är inte att hon skall ut, utan vad jag skall göra under tiden, skall jag roa mig med att sätta mig i soffan och sappa runt medans jag tuggar godis, eller skall jag sätta mig i fåtöljen med laptoppen surfa runt och dricka konjak....

Svåra beslut som kräver en projektledare av rang.

.

[SIZE=1]btw....Frugan skall med andra ord gå på disko med våra pojkar i skolans matsal, pojkarna är 6 + 8 år......

[SIZE=1]

[/SIZE]

[/SIZE]

Fan vad gött! Semester ju! Jag hade faktiskt tittat på en BRA film, inte alla dessa jäkla romantic comedies som käringen alltid ska se. =)
#11 - 23 november 2012 15:41
Hmm, verkar som att ett iaf amatörmässigt historie-intresse och fiskar hör ihop.. Är det så att man är så jävla ointresserad av det som är samt är för dålig på att knarka som gör att man hellre intresserar sig för det som var eller är det autist-genen som helt enkelt gjorde valet "titta på de fina fiskarna" framför "räkna varv på torktumlaren"..?
#12 - 24 november 2012 20:03
Har drabbats av extrem tristess ikväll då även jag gjorde mitt lördagsnöje igårkväll.....suck

Har dessutom inte några sjukt dryga böcker att spä ut handlingen med, får helt enkelt förlita mig till viasat guldpaketet hela kvällen :D

Annons