[COLOR=black][FONT=Arial][SIZE=3]Jaha, då har en del av de senaste fiskarna börjat yngla av sig, [/SIZE][/FONT][/COLOR]
[COLOR=black][FONT=Arial][SIZE=3][/SIZE][/FONT][/COLOR]
[COLOR=black][FONT=Arial][SIZE=3]Därmed får man helt plötsligt en bunke med frågor:[/SIZE][/FONT][/COLOR]
[COLOR=black][FONT=Arial][SIZE=3][/SIZE][/FONT][/COLOR]
[COLOR=black][FONT=Arial][SIZE=3]Orkar inte skriva ett inlägg per art, så det får bli ett enda inlägg. [/SIZE][/FONT][/COLOR]
[COLOR=black][FONT=Arial][SIZE=3]Frågorna är ju ganska lika varandra. [/SIZE][/FONT][/COLOR]
[COLOR=black][FONT=Arial] [/FONT][/COLOR]
[COLOR=black][FONT=Arial][SIZE=3]Hur ser man skillnad på yngel mellan Girardinus falcatus och Heterandria formosa ?[/SIZE][/FONT][/COLOR]
[COLOR=black][FONT=Arial][SIZE=3](hittade två st inne i hornsärven igår
inte katten kunde jag se om det var från den ene[/SIZE][/FONT][/COLOR]
[COLOR=black][FONT=Arial][SIZE=3]eller andre firren
perhaps to soon?)[/SIZE][/FONT][/COLOR]
[COLOR=black][FONT=Arial][SIZE=3] [/SIZE][/FONT][/COLOR]
[COLOR=black][FONT=Arial][SIZE=3]Limia nigrofasciata, har dom en dräktighetsfläck ? Iaf har inte mina det (ännu). Igår morse[/SIZE][/FONT][/COLOR]
[COLOR=black][FONT=Arial][SIZE=3]Var en av dom tjock som frugan var strax innan hon ynglade av sig, idag är hon smal. [/SIZE][/FONT][/COLOR]
[COLOR=black][FONT=Arial][SIZE=3](Frugan också
), har hon då släppt yngel, eller har hon varit på dass. Yngel i det karet [/SIZE][/FONT][/COLOR]
[COLOR=black][FONT=Arial][SIZE=3]Tror jag inte finns på kartan med tanke på övriga invånare. [/SIZE][/FONT][/COLOR]
[COLOR=black][FONT=Arial][SIZE=3]Limia perugia och Limia nigrofasciata hur många yngel släpper dom ut ?
.normalt sett
[/SIZE][/FONT][/COLOR]
[COLOR=black][FONT=Arial][SIZE=3]Xiphophorus nezahualcoyotl, kan man förvänta sig ett liknande beteende av en naturform i fråga [/SIZE][/FONT][/COLOR]
[COLOR=black][FONT=Arial][SIZE=3]om antal yngel, frekvens, etc etc, som hos den vanliga akvarieformen ?[/SIZE][/FONT][/COLOR]