Jag har ett juwel bioflow 600 l/h
Måste köpa nytt pumphuvud men Undrar om alla juwels bioflow är lika stora oavsett styrka? De måste ju passa i behållaren.
Nån som vet helt säkert?
gickan_87 skrev:Ingen som vet? måste beställa ikväll då jag är utan filter i mitt kar :( läste nånstanns att man kunde byta ut impellern bara för att få 1000l/h?
400,600,1000 är samma pump men med olika impellrar och du kan byta endast impellern... tyvärr har du ju redan beställt pumpen också. Guldfisken är bäst i landet när det gäller snabba leveranser, förutsatt att du satt in pengarna på deras konto.gickan_87 skrev:Vågade inte chansa på om jag skulle hinna få svar från dig igen så jag beställde bioflow 3 pumpen. Och en impeller för 1000l/h då jag sökte i forumet och fick fram att den skulle passa. Bara hoppas att guldfisken hinner skicka mitt paket så jag hinner få det till på fredag.
Vid Postförskott så betalar man när man hämtar ut paketet, förskottsbetalning är när man för över pengar till dem via te.x internetbanken INNAN de skickar varorna, de skickar varorna omgående när pengarna kommit in, jag betalar som regel aldrig något innan jag fått grejerna men guldfisken har förtjänat mitt förtroende:)gickan_87 skrev:Eller, förskottsbetalning är inte postförskott? Isåfall får jag ju inte mina grejer :(
Kollade just och såg att de bara tar emot kortbetalning eller förskott, har du valt förskott så skickas det dirkt ett mail till dig med instruktion om hur du ska betala, betalar du inte så får du inga grejer:(gickan_87 skrev:Eller, förskottsbetalning är inte postförskott? Isåfall får jag ju inte mina grejer :(
Du kan betala via bank/postgiro eller på banken, på samma sätt som du betalar dina andra räkningar.gickan_87 skrev:Så med andra ord får inte jag några grejer. Har ingen internetbank :( tur att beställningen tas bort automatiskt iaf. Var helt inställd.på att förskottsbetalning var samma som postförskott.