Fototävlingen

#1 - 28 januari 2007 21:42
Försökt att komma in på fototävlingen för Mars men får veta att jag inte har tillstånd för den sidan. Jag trodde att alla guldmedlemmar fick rösta.
Har i alla fall röstat på Kolmården fotona.
MVH/kkk
#2 - 28 januari 2007 21:52
kkk skrev:
Försökt att komma in på fototävlingen för Mars men får veta att jag inte har tillstånd för den sidan. Jag trodde att alla guldmedlemmar fick rösta.

Har i alla fall röstat på Kolmården fotona.

MVH/kkk

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]I marstävlingen går det inte att rösta ännu, och det går inte att se några foton där heller. Men det skall gå att skicka in foton till mars-tävlingen.[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Den enda tävlingen som går att rösta i just nu är Kolmården-tävlingen.[/COLOR][/FONT]
#3 - 28 januari 2007 21:53
Ahhh, förstår. Tack för svaret.
MVH/kkk
#4 - 30 januari 2007 18:20
Skrev fel månad i första frågan, det ska vara februari tävlingen, tema humor,
som jag inte kommer in och får se bilder på. Enligt vad jag kunde förstå så ska det finnas 19 bilder att titta på, men inte jag. Varför?
MVH/kkk
#5 - 30 januari 2007 18:25
Av samma anledning som Mars, bilderna är inte utvalda ännu. Du får vänta med att rösta till 1 Februari. Tänk på att du även kan skriva kommentar till bilderna om du vill.
#6 - 30 januari 2007 18:39
Tack för de snabba svaret. En annan har väll för bråttom och läser väll inte allt man ska.
MVH/en röd kkk

Annons