Fototävling...

#1 - 15 april 2008 07:37
Har bara en fråga om uppladdning av bilder till fototävlingen.
Laddade upp en bild för en vecka sen, men det står fortfarande "image pending approval".. Tar det så lång tid att ladda upp en bild eller vad är det som händer?? Har mejlat Kjell ett par ggr men inte fått svar...
Någon som vet??
Tacksam för svar!
Mvh.
Kjell Fohrman
Administrator
#2 - 15 april 2008 07:43
NIC skrev:
Har bara en fråga om uppladdning av bilder till fototävlingen.

Laddade upp en bild för en vecka sen, men det står fortfarande "image pending approval".. Tar det så lång tid att ladda upp en bild eller vad är det som händer?? Har mejlat Kjell ett par ggr men inte fått svar...

Någon som vet??

Tacksam för svar!

Mvh.

Nej fotot går upp direkt och jag anger också i fototävlingstråden vilka foton som inkommit http://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=71584&page=149 (kolla där om ditt foto finns med). Meddelandet du fått står angivet tills tävlingen startar - dvs den förste i månaden
Jag har inte fått några mail från dig om detta.
#3 - 15 april 2008 07:43
Det gör så, bara att vänta ;)
#4 - 15 april 2008 07:44
Stod så hos mig oxå ett tag iaf, men det löste sig själv tillslut.
#5 - 15 april 2008 07:47
(kjell)
Det var ju underligt, jag har skickat ett par mejl med denna frågan till dig..
Men ok, har du inte fått mitt fotobidrag heller? Det står fortfarande "pending approval", så kanske du inte fått den än?
Teknikens under...:)
#6 - 15 april 2008 07:48
Tack Nina! :)
Kjell Fohrman
Administrator
#7 - 15 april 2008 07:52
NIC skrev:
(kjell)

Det var ju underligt, jag har skickat ett par mejl med denna frågan till dig..

Men ok, har du inte fått mitt fotobidrag heller? Det står fortfarande "pending approval", så kanske du inte fått den än?

Teknikens under...:)

Eftersom vi har en anonym fototävling så anger jag inga namn längre om vilka som skickar in bidrag. Men som jag skrev ovan så ALLA inskickade bidrag angivna med titel i ovannämnda tråd.

Som jag skrev ovan så startar fototävlingen den 1 och först då får man veta om ens foto har godtagits bland de 20 som går in i fototävlingen.
#8 - 15 april 2008 08:01
Nu är jag med dig Kjell..!
Tack för snabba svar! :)
#9 - 15 april 2008 08:22
När vi nu skriver om fototävling.....klämmer du upp dagens resultat inom snar framtid Kjelle ?
#10 - 15 april 2008 08:41
drd skrev:
När vi nu skriver om fototävling.....klämmer du upp dagens resultat inom snar framtid Kjelle ?

Han har skrivit i fototråden att resultatet kommer upp idag, förmodligen ikväll.

Annons