Foton från mitt 180 l sällskapsakvarie

#1 - 20 mars 2010 17:59
Här är några av mina första försök till akvariefotografering. Det är mitt 180 l sällskapsakvarium, tror de flesta invånarna kom med på något hörn.
#2 - 20 mars 2010 18:32
Fina bilder, fina fiskar!
#3 - 20 mars 2010 18:39
Jättefina bilder! Blev oxå nyfiken på vad katten som skymtar är för ras?
#4 - 20 mars 2010 19:22
Snygga fiskar,och snygga bilder...
#5 - 20 mars 2010 20:32
:D har du en Devon Rex!?!? ochen blå/grå Grymt söt!!
Favoritkatten = hårar inget *hihi*
Gillade ditt akvarium. Super fina pansarmalar och gillar sanden du har...vad är det för sand??
#6 - 21 mars 2010 08:38
svea skrev:
Fina bilder, fina fiskar!

Snygga fiskar,och snygga bilder...

Tack! Roligt att ni gillar mina bilder o fiskar:)

Dexter skrev:
Jättefina bilder! Blev oxå nyfiken på vad katten som skymtar är för ras?

Nubi skrev:
:D har du en Devon Rex!?!? ochen blå/grå Grymt söt!!

Favoritkatten = hårar inget *hihi*

Gillade ditt akvarium. Super fina pansarmalar och gillar sanden du har...vad är det för sand??

Ja visst är det en Devon Rex! Jag har tre stycken av denna underbara kattras, men Muffin på bilden, är den enda av dem som delar mitt intresse för fiskar. Hon sitter och tittar på dem varje dag. Hon och kuhlin verkar nästan leka med varandra. Hon puttar med tassen på rutan och kuhlin simmar efter på insidan. Det ser för kul ut:D
#7 - 21 mars 2010 08:47
@Nubi: Jag minns inte vad sanden jag har hette, men jag tror det är Engelsk sjösten, en ganska finkorning. Den såg mer gulaktig ut i torrt tillstånd, sen när den kom i akvariet blev den ganksa ljus, men jag är jättenöjd med den.
#8 - 28 mars 2010 16:34
UnderYtan skrev:
Tack! Roligt att ni gillar mina bilder o fiskar:)

Ja visst är det en Devon Rex! Jag har tre stycken av denna underbara kattras, men Muffin på bilden, är den enda av dem som delar mitt intresse för fiskar. Hon sitter och tittar på dem varje dag. Hon och kuhlin verkar nästan leka med varandra. Hon puttar med tassen på rutan och kuhlin simmar efter på insidan. Det ser för kul ut:D

Jag tyckte väl att det var en Devon! Har själv två Cornishar. :)

(Vi har en Gerbil som heter Muffins, gulligt namn.:))
#9 - 15 april 2010 08:26
Vilka härliga bilder!
Bilagor:

Annons