Forumslänkarna på förstasidan..

#1 - 8 augusti 2003 06:32
.. Går det inte att göra så att man kommer till sista inlägget istället för första när man klickar direkt på en forumstråd under "FORUM-senaste inlägg?

#2 - 8 augusti 2003 10:11
Jag tycker precis som Du Patrik och har jag inte helt tappat minnet har det framförts som önskemål tidigare. Man vill ju ha så få klick som möjligt.
#3 - 8 augusti 2003 10:21
Håller med. Särskilt som långa trådar verkar ta längre tid att öppna, och då får man först sitta och vänta på första sidan, bara för att sedan sitta och vänta på den sista, som var den man ville åt egentligen.
#4 - 8 augusti 2003 10:23
Man kan ju klicka på sid. 2 om det finns......
#5 - 8 augusti 2003 10:25
Jag försökte fixa det förra gången men misslyckades. Då försökte jag få med de små siffrorna 1,2,3 osv. Man kunde då klicka direkt på siffran.

Jag kan säkert fixa så att man alltid kommer direkt till sista sidan på inlägget. Ska prata med Kjell om han också tycker det är en bra idé.
#6 - 8 augusti 2003 10:45
Schyst Christian! Börjar bli lite jobbigt nu när "vår" Växjötråd har vuxit till 57 sidor - å mer lär det bli! [:-92]
#7 - 8 augusti 2003 12:39
Kan de inte vara bra o ha kvar de som de e så man får reda på vad tråden handlar om ifall man inte varit inne på den innan???
#8 - 8 augusti 2003 14:21
Jag tror faktiskt att det är fler som vill kunna komma direkt till sista sidan än de som vill läsa inledningen. Vi som till exempel skriver och läser ofta på de två största trådarna (Växjo och ZMHI) vet ju redan vad det hela handlar om.....

Kan Du inte lägga in en länk till första sidan och en till sista Christian? Då blir ju alla nöjda och kan ta sig till antingen eller.
#9 - 12 augusti 2003 00:47
Ursprungligen skickat av GooGoo

Kan Du inte lägga in en länk till första sidan och en till sista Christian? Då blir ju alla nöjda och kan ta sig till antingen eller.

Eller varför inte göra länken så den går direkt till första sidan, men lägga in en "pil" eller nån ikon i slutet så den går direkt till sista sidan? =)

Mvh Fredrik
#10 - 12 augusti 2003 07:32
Eller klicka på "senaste inläggen"/"aktiva trådar" och navigera därifrån istället?

Annons