[COLOR=#000000][FONT=Lucida Grande]Hej! [/FONT][/COLOR]
[COLOR=#000000][FONT=Lucida Grande]Har nu börjar förbereda ett akvarium på 20 liter där jag har tänkt ha en kampfiskhane :)[/FONT][/COLOR]
[COLOR=#000000][FONT=Lucida Grande]Har tänkt ha mörkt bottenmaterial (har läst att de ska göra så att de får finare färger?) och självklart massvis med växter. Doppvärmare ska med införskaffas. [/FONT][/COLOR]
[COLOR=#000000][FONT=Lucida Grande]Men jag har lite frågor:[/FONT][/COLOR]
[COLOR=#000000][FONT=Lucida Grande]Går det att få tag på en liten doppvärmare? Alltså inte en som är lång och syns jätteväl. [/FONT][/COLOR]
[COLOR=#000000][FONT=Lucida Grande]Hur är de med pump? Måste jag ha det eller funkar det om jag kör med mer regelbundna vattenbyten? Ska man ha syre tabletter i så fall? [/FONT][/COLOR]
[COLOR=#000000][FONT=Lucida Grande]Kan man få djuraffären att beställa in en speciell färg? Där jag brukar kolla så har de nästan alltid blåröda. Men jag vill ha en helröd eller grön. [/FONT][/COLOR]
[COLOR=#000000][FONT=Lucida Grande]Vad ska man kolla efter i affären när man köper fisken? Så man vet att den är frisk.[/FONT][/COLOR]
[COLOR=#000000][FONT=Lucida Grande]Sedan vad äter den och hur ofta? [/FONT][/COLOR]
[COLOR=#000000][FONT=Lucida Grande]Var kan man få tag på flytväxter? [/FONT][/COLOR]
[COLOR=#000000][FONT=Lucida Grande]Sedan skriv gärna ifall det är något jag glömt att tänka på. Vill verkligen att detta ska bli bra! [/FONT][/COLOR]
[COLOR=#000000][FONT=Lucida Grande]Tacksam för svar! :D[/FONT][/COLOR]