Ja, defdac, gosatta och igelkott, det var mycket det där, men om vad, hoppas igelkott blev klokare och kunnigare.
Jag är en gammal man, och defdac, och gosattas sidor är för mig obegripliga, men gosattas akvarie bilder fyller väl en funktion, men ack så tråkigt, många anser att bilder ska förstärka en text.
Zoopet är en sida som har ett enkelt utseende, är lätt att hitta på, inget extra krafs som tynger ner sidan och den når en stor del av sin målgrupp, och den uppfattas som seriös och trovärdig.
gosattas sida är mer, ja inte vet jag, men grön text på grön bakgrund är inte bra för de med dåligt färgsyn.
Det var mina tankar när jag besökte era sidor, men jag är nog inte er målgrupp.
Gosattas länk till statistik tittade jag på, det är jag som kommer från Mediateknik AB, Kramfors så du ser när jag besökt din sida.
Statistik för sidan tycker jag är intressant när man gör sidor där man vill ha många besökare.
Förutom http://www.kramforskoi.com/ gör jag en sida för en politisk lokalförening en för en Zoobutik och en som handlar om Kramfors och det är sidor där man vill nå så många som möjligt.
Vår klubbsida har främst våra medlemmar som mål grupp.
Av statistiken till vår klubbsida ser jag att från länkar på andra sidor är de flesta från Zoopets forum, som hyfsad tvåa kommer odla nu.
Antalet besökare per dag är 75-100 och besökta sidor är i snitt 4, vilket är för lite, men det tyder på att det inte är bara klubbmedlemmar som besöker sidan, jag kanske måste göra sidan intressantare.
Bland sökorden på sökmotorerna är det mest träffar för de som sökt på Koi, dammfiskar, nitrit akvarium, akvarie, sera nitrivec, nitratförgiftning.
Då ser man att efter nanc tråd på Zoopets forum så började man söka på nitratförgiftning, även sökorden nitrit akvarium, och sera nitrivec, kommer säker från det som skrivits på Zoopets forum.
Med det vill jag påpeka för igelkott att när han gör en sida tänk då på att det är de som besöker sidan som du gör den för.
Ja, det var en del oväsentligheter om inget.