Försök inte er på träning!

#1 - 7 april 2010 18:43
Försök er inte på att styrketräna om ni verkligen inte känner att ni beherskar det hemma annars kan det gå illa kolla hur det gick för den här killen. Hahahahahaha......Höll på trilla ur soffan när jag såg den.:d

" target="_blank">
#2 - 7 april 2010 20:16
hahaha jag gillar starkt morsans räddningsaktion :D
#3 - 7 april 2010 20:23
Vilken jävla klåpare då :D :D :D !
#4 - 7 april 2010 20:26
Ja hahaha jag börjar skratta bara ja ser länken måste kolla igen hahaha ja morsan e grym ska fånga de sista dropparna :D
#5 - 8 april 2010 08:23
haha den e bra :D
#6 - 8 april 2010 10:13
Grym film.. tycker grabben låter roligast, mamma hjäääääälp! Rätt coolt att dom la ut den på youtube överhuvudtaget....
#7 - 8 april 2010 10:58
hahah det måste ju ha vart hans "komps" eller ngt...
Kjell Fohrman
Administrator
#8 - 8 april 2010 11:07
Det var en gammal film det. Om det var denna eller en liknande som jag såg på tysk TV för uppåt 10 år sedan minns jag inte. Det var i alla fall en reklamfilm för ett tyskt försäkringsbolag.
#9 - 8 april 2010 11:29
Ok men hoppas det var en reklamfilm så att inga fiskar (eller människor)skadades...men jag tycker inte att det ser ut som någon reklamfilm direkt...
Kjell Fohrman
Administrator
#10 - 8 april 2010 11:59
Ok men hoppas det var en reklamfilm så att inga fiskar (eller människor)skadades...men jag tycker inte att det ser ut som någon reklamfilm direkt...

Kan bero på att reklamen inte är med här - då går ju inte folk på det;)
När jag såg den - dök på slutet upp en text typ.
När det oförutsedda inträffar - gäller det att ha en försäkring som täcker allt.
Försäkringsbolaget XXXX

har du tänkt på?
Vem sjutton har en filmkamera liggande på sitt bord som är igång så lägligt?
Varför är filmsnutten så himla kort (jo reklamtid är dyr) för om en filmkamera legat på bordet och varit igång lär den ha fortstart att spela in.
Varför syns inte golvet framför akvariet - kan det vara för att allt står i något så att inte vattnet skall förstöra golvet;)
#11 - 8 april 2010 12:55
Jag tror att ha har lagt kameran på bordet för att stila lite ed skivstången....Men jag kan ine förstå varför tyskar skulle ta nå svenskar o spela in en sån där film och han måste ju vara nå jävulskt bra skådis o spela sådär bra iaf nä jag tror iaf han vill stila med sina inte så stora muckler :D blir så mkt roligare då....

Skadeglädje den enda sanna glädjen :D:D
#12 - 8 april 2010 14:13

har du tänkt på?

Vem sjutton har en filmkamera liggande på sitt bord som är igång så lägligt?

Kanske vill spänna sig för en brud och vill filma det.

[QUOTE=Kjell Fohrman] Varför är filmsnutten så himla kort (jo reklamtid är dyr) för om en filmkamera legat på bordet och varit igång lär den ha fortstart att spela in.[/QUOTE]

Good point.

[QUOTE=Kjell Fohrman] Varför syns inte golvet framför akvariet - kan det vara för att allt står i något så att inte vattnet skall förstöra golvet;)[/QUOTE]

För att kameran ligger ju på skrivbordet och inte är vinklad, varför skulle han vilja visa golvet när han ska träna?

Visst så tror jag nog också det är fejk, bryr mig egentligen inte, tänkte bara att det finns faktiskt skäl till att det skulle kunna vara på riktigt :p
#13 - 8 april 2010 14:40
vet också att den är gammal. såg den först för flera år sen. 04 kanske.
#14 - 8 april 2010 15:06
Tror också han ska spänna sig framför kameran:p
Men varför ropar han Mammmmmmmmma hela tiden det tyckte jag var roligast då det var en hink tydligen brevid karet kan han ha varit tafatt:d
#15 - 8 april 2010 20:09
Det är inte från någon reklamfilm... Jag ville bygga lite större armar på den tiden bara.. Nu är armarna stora, akvariumet i plexi och morsan har gått i pension ;)
#16 - 8 april 2010 20:57
bong skrev:
Det är inte från någon reklamfilm... Jag ville bygga lite större armar på den tiden bara.. Nu är armarna stora, akvariumet i plexi och morsan har gått i pension ;)

Haha :p Den var lika bra som filmen :p

Annons