Förslag: Månadens Akvarium

#1 - 21 mars 2006 22:20
Hejsan!

Jag skulle vilja lägga ett förslag om en ny avdelning här på sajten: Månadens Akvarium. Skulle kunna fungera ungefär som fototävlingarna att man får rösta fram inskickade bilder. Fast det behöver inte vara en tävling med priser osv. En kul grej helt enkelt.

Vad tycker ni övriga?

Mvh Daniel G.
#2 - 21 mars 2006 22:34
[quote=Gimbo]Hejsan!

Jag skulle vilja lägga ett förslag om en ny avdelning här på sajten: Månadens Akvarium. Skulle kunna fungera ungefär som fototävlingarna att man får rösta fram inskickade bilder. Fast det behöver inte vara en tävling med priser osv. En kul grej helt enkelt.Vad tycker ni övriga?Mvh Daniel G.[/quote]

SÅÅÅ svårt det skulle vara att välja! Har sett så många bilder på fantastiskt fina akvarier här på forumet! :)
#3 - 22 mars 2006 00:58
Det hade varit en kul grej!
Kjell Fohrman
Administrator
#4 - 22 mars 2006 08:28
Ingen dum idé alls - vi kommer dock att köra igång några tävlingar framöver som snyggaste växtakvarium, snyggaste biotopakvarium etc. och det blir kanske väl mycket av det goda:confused: .
#5 - 22 mars 2006 09:09
[quote=Kjell Fohrman]det blir kanske väl mycket av det goda:confused: .[/quote]
För många tävlingar gör nog att intresset överhuvud taget kommer att mattas, för att till slut bli helt ointressant för många!
Men å andra sidan, det är bara vad jag tror......
#6 - 22 mars 2006 20:04
Man borde väl kunna göra något kring detta genom den nya avdelningen i profilen som är på gång för "Mina Akvarium" ?
Skulle kanske uppmuntra alla att mata in information där också.

Annons