Förr hjortgatanszoo, men nu då?

#1 - 19 oktober 2004 11:12
Hej på er!

Jag undrar vart man nu ska handla sina akvariegrejer sen hjortgatans zoo la ner :(

Hälsningar Becca
#2 - 19 oktober 2004 11:17
Pwss är ett som brukar föreslås här på zoopet då det är många som har handlat där och varit mycket nöjda.

http://www.pwss.nu/

Lycka till!
#3 - 20 oktober 2004 07:35
Hej!

Tack för hjälpen, men har dom har ju inga växter?

#4 - 20 oktober 2004 07:43
Jag har tidigare ställt samma fråga i detta forum, just om internetbutik efter Hjortgatans för att köpa akvarieväxter. Men det vart noll svar på min tråd, så jag antar att det helt enkelt inte finns någon efter Hjortgatans. Synd, mycket synd.
#5 - 20 oktober 2004 08:21
Hej,

pwss e på gång med både växter och pmdd, själv har jag köpt en del växter från www.aquaristikshop.com
#6 - 20 oktober 2004 08:37
Tänkte mer på någon svensk internetbutik.
Kul att höra att PWSS är på gång med växter. Det jag köpt från dem tidigare, grus och inredning har ju vart bra.

#7 - 20 oktober 2004 08:43
Go'morron!
Jag kan rekomendera Flodströms Akvarietillbehör, www.akvarieshopen.com
de har bra service- svarar snabbt om man undrar över något samt kan ta hem det man saknar i deras sortiment. Jag har nyss beställt Arcadias hållare och reflektorer och det var inget problem för dem att ordna...
Prismässigt ligger de i medel, som alltid är någon billigare på vissa varor-andra inte. Det är en sak man måste ta ställning till själv utifrån vad man behöver...
De har inte heller växter, men något ska väl den lokala handlaren på orten få sälja också!!
#8 - 20 oktober 2004 19:30
Du kan fråga hos din lokala zoo affär.
Om du bor gbg i kan jag rekomendera ullis zoo(parille)
Dom har inte mycket inne men tar in på beställning.
Har alltid blivit mycket väl motagen där.
Men dom mesta kan ta in,det är bara en fråga om dom vill !

Annons