Schumi skrev:Det stämmer inte Micke A. Toyota har dom senaste åren haft den största budgeten och se hur det har gått för dem.
drd skrev:Skitbra åkt av Kimi sen han runda Massa efter depåstoppet :D
Suveränt helt enkelt !
Iceman Kimi :)
Schumi skrev:Tråkigt men sant men han har vunnit i Bahrain 2007 så jag hoppas.:D
Schumi skrev:Bara ät Massa äger Barhain andra raka segern. McLaren var totalt kassa,:D:D Ferrari äger F1:D:D
Schumi skrev:Kimi´s helg är aldrig i Barhain så det var väntat att han inte skulle vinna:D
Schumi skrev:Han har två tredje platser innan idag totalt misslyckande:D:D:D:D
Micke_A skrev:Själv tycker jag att det var kul att Kubica överbevisade Elgh och hans bisittare, som inte trodde att han skulle klara pallen (om jag minns rätt), trots sin pole :)
Micke_A skrev:
Ännu roligare hade det varit om Coulthard, Sato, Rosberg, eller nå´n annan hade hittat upp till pallen.
jarinen skrev:Ja, möjligen Rosberg, Coulthard håller nog på att hitta sin väg ur F1 snarare. Han åker ju bara o kraschar jämt o ständigt. Han behöver pensionera sig.
CrillePille skrev:tror du på det själv? :p
CrillePille skrev:fast i de flesta fallen så finns det en 1:e och en 2:e-förare i alla stall.. mest för att det blir svårt om 2 st ska bestämma hur nya delar ska fungera och vilka inställningar som passar bilen bäst..
CrillePille skrev:helgens race var bra.. riktigt grova missar av Hamilton.. nästan så man börjar undra om fjolåret var Alonsos förtjänst?
hoppas (och tror) det går ytterst dåligt för divan Alonso.. han får gärna komma sist i mina ögon.. :D
Schumi skrev:Bra kval av Ferrari och Kimi hoppas Massa kan ta starten från startled 2. Starkt av Alonso med den bilen.
Kaitsu_L skrev:...fast stor risk att Alonso kör en väldigt lätt bil. Gissar att han måste i depå 5-6 varv innan Räikkönen/Massa[:-118].
Hamilton/Kovalainen - svagt kval på en bana där man bara kan köra om i depån = problem.
Det enda som kan hindra en Ferrari-seger är regn.
JLi skrev:Så blev det blå-vitt igen. Ganska trist lopp att se på egentligen.
Schumi skrev:Då var det dags för Turkiets GP nu på söndag kl 13.55. Massa och Kimi var snabbast på fredags träningen. Så vi får hoppas Massa kan vinna igen och ta in lite poäng på finnen.:D:D:D
Micke_A skrev:Eller så spöregnar det, så nå´n annan har en schans för en gång skull.
Anettejt skrev:Fast det är ganska kul att titta på F1 med blöt bana, det blir mer taktik, och en del avåkningar! ;)
(Givetvis bara kul om de snurrar lite och inte skadar sig..)
jarinen skrev:Kovalainen tar sin första vinst! ;)
Mvh Jari
Kaitsu_L skrev:Faktiskt inget dumt tips - visserligen brukar pole vara viktigt här också, men någon måste bryta den trenden snart. Fast det krävs att en Ferrari ligger tvåa, om LH ligger tvåa kommer stallorder förmodligen på att släppa förbi honom[:(!].
Schumi skrev:Det är för tidigt för stallorder redan. Om Massa tar starten tror jag han vinner och hoppas.:D
Kaitsu_L skrev:Lewis är Dennis´Golden boy - som just nu ligger väl långt efter Kimi. Det som talar för Heikki är att Mc-Merc får rejält med bra press om Heikki fixar vinst i loppet två veckor efter stoppet på 27G...
Tenkare skrev:Nej, men tyckte att det behövdes ett namn till. :)
Fö tycker jag att han gör bra ifrån sig.
miluhe skrev:Jag tycker mest synd om mig själv:D Som är gift med den här Formel1 tokiga mannen:D
Men jag skulle inte vilja va utan honom en sekund:D
Schumi skrev:Ferrari och Massa var helt suveräna i kvalet så Massa startar i pole på söndag.:D:D:D:D Men dom lovar regn så loppet kan gå hur som helst men jag hoppas och tror Massa vinner.:D:D:D:D
CrillePille skrev:jävligt klantigt gjort av Hamilton iaf.. surt att Raikonen fått bryta 2 lopp i rad..
CrillePille skrev:jävligt klantigt gjort av Hamilton iaf.. surt att Raikonen fått bryta 2 lopp i rad..
men skoj att Kubica fick bryta "oskulden".. :P
drd skrev:Undrade vad fasen Massa pyssla med igentligen, tror han snurra 6-7 ggr på loppet i vätan.
Sanslöst illa ju.
Nu e de lagom tajt i mästerskapstoppen igen, 3 förare på 48 p tror jag eller nåt sånt.
Guy Palm skrev:Vart tog denna traden vagen ? Korde de inte igar med L Hamilton som segrare ?
Micke_A skrev:Alla dessa konstiga nya reglementen för att göra F1 mer spännande, men som mest är tomma slag i luften... Nu har jag kommit på det! Kör bara i regn! Då blir det jämnare.
Guy Palm skrev:Varfor ar det da sa manga olika forare och bilmarken som ar inblandade i ar. Det har inte regnat alla lopp i ar:D;)
Schumi skrev:det är därför Ferrari utnyttjar värdens bäste (SCHUMI) att testa.
Schumi skrev:Det är bara till att gratta Hamilton till segern. Snyggt av Nelson Piquet jr att bli 2. Bra kört av Massa med den bilen som inte har någon fart alls. Skall bli intressant att se om McLaren blir straffade för team ordern .
Schumi skrev:Det är bara till att gratta Hamilton till segern. Snyggt av Nelson Piquet jr att bli 2. Bra kört av Massa med den bilen som inte har någon fart alls. Skall bli intressant att se om McLaren blir straffade för team ordern .
Schumi skrev:Men inte i första fria träningen där var Ferrari klart snabbast. Skall vara intressant på kvalet på Lördag.
Ibanez skrev:ja han har inte presterat som andra år helt klart.. när börjar det idag??
Ibanez skrev:typiskt.. inte bra att vara bakis en dag som denna.. man blir lätt lite seeeg :D
jo.. men det e ju detta som gör sporten lite grann.. det går inte att helt tippa en vinnare 3 varv innan slutet pga dessa små öden och det e tur.. det e ju rätt statiskt annars..
o alonso kom?
Schumi skrev:Han hade inte farten till det ,efter Massas ras sa Ferrari till Kimi att släppa anars hade han inte kommit i mål.
Schumi skrev::D:D:D:D:D Massa tog Pole. Kimi och resten av finnarna misslyckades igen:D:D:D.Go Massa och Ferrari i morgon:D:D:D:D:D:D:D
Schumi skrev:Jag ber om ursäkt om jag sårade dig men det skulle vara som att hålla på finnarna i ishockey :D:D:D:D
Anettejt skrev:Men jag håller på finnarna i ishockey, men det begrep du kanske? ;)
(det där var bara halva sanningen, men det lät ju bra :D)
Jag menar bara att det blir dålig stämmning om man måste "köra över" de andra förarna för att man själv har en favorit.
Det är däremot helt ok att tänka en del, det gör jag, men känner ändå ingen sån skadeglädje som jag är villig att posta för att själv må bättre.
Men vi är ju olika...
Schumi skrev:Jag håller på fler förare en Massa :D:D:D men det är inte skadeglädje när Kimi losar för jag håller på Ferrari men som förare på Massa. Men jag fattar inte på att personer som du håller på den som vinner så länge det är en finne.
Schumi skrev:Då var det klart Massa blir bestraffad men får behålla segern:D:D:D:D:D:D. Han fick 10000EURO i böter.
Micke_A skrev:Dramatiskt värre på slutet :)
Schumi skrev:Jag ska kanske förklara, det är så att Hamilton bestraffas med 25 sekunders tillägg så Massa vinner och Nick blir tvåa och Hamilton trea.Skönt att FIA vågade ta beslutet att straffa Hamilton.:D:D:D
Det visar hur stor makt Ferrari och Schumacher har, hade det varit McLaren så hade det med all sannolikhet blivit tidsbestraffning [:(!][:(!][:(!][:(!][:(!]
100000 Euro är ingenting och antagligen så betalar Ferrari dem för honom.
Schumi skrev:Vad säger man, kanon race av Vettel . Skall bli roligt att se vad som händer med Hamilton om han får ett straff igen för hans grissiga kör still. Men mästerskapet lever 1 poäng mellan Hamilton och Massa. Förästen kom Heikki två och Kubica trea.
Schumi skrev:Kimi har varit riktigt ojämn i år. Men räkna inte bort honom än för att när det var två race kvar förra året var han 17 poäng efter och vi vet hur det gick men det blir tuffare i år pga Massa är 1 poäng efter så där får Kimi ingen hjälp. :D
Lutt skrev:Ja måste också säga att det är en rätt rolig sport men dock är den väldigt egotrippad:D
Schumi skrev:Håller helt med dig .Störst ego har finnarna specielt Kimi för när dom frågade om han skulle hjälpa Massa sa han nej. det är synd att detta inte var året innan Kimi vunnit för den hjälp Kimi fick av Massa i Brasilien förra året var guld värt för Kimi.
jarinen skrev:Vilken disaster för Ferrari, som sagt "cirkus" blev det men det var roligt att Fernando Alonso vann.
Mvh Jari
Schumi skrev:Då var det klart Massa blir bestraffad men får behålla segern:D:D:D:D:D:D. Han fick 10000EURO i böter.
Guy Palm skrev:Någon som är förvånad :confused:
http://www.svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=21146&a=1269133&lid=puff_1269471&lpos=lasmer
Guy Palm skrev:Det är bara tillfälligt och Massa är under granskning för andra gången under loppet så han får eventuellt ingen poäng.
Ett stort grattis till F Alonso som åter visar vilken stor förare han är.
Schumi skrev:Viasat och TV6 har backat och sänder dom 2 sista racen som vanligt. Nästa är Kina på söndag.:D:D:D:D
doctor skrev:Viasat sport 1-3 ersätts av de nya skriver de i reklambladet jag fick precis. Kliar i fingrarna att teckna upp mig på dom, måste ju se toppmatcherna i champions league!
Micke_A skrev:Men om de tar bort Viasat Sport 1-3, och ersätter dem med de andra, så borde man väl få dem automatiskt, om man redan har 1-3?
doctor skrev:Enligt reklamen jag fått från Tele2 och Viasat så kommer den som redan har 1-3 få de nya kanalerna och betalar samma pris fram till den 1 januari eller tills nuvarande bindningstid går ut. Har man bara Viasat sport 3 ska man få den bytt mot viasat motor oxå tydligen.
Micke_A skrev:Jag beställde Viasat Sport, och tydligen fick man både 1-3 vare sig man ville eller inte, de ingick visst i samma paket, jag vet inte om jag har nå´n bindningstid på dem. Har man Viasat Sport 3 får man Viasat Sport Motor istället alltså? Vad får man istället för Viasat Sport 1 och 2?
Micke_A skrev:Jag beställde Viasat Sport, och tydligen fick man både 1-3 vare sig man ville eller inte, de ingick visst i samma paket, jag vet inte om jag har nå´n bindningstid på dem. Har man Viasat Sport 3 får man Viasat Sport Motor istället alltså? Vad får man istället för Viasat Sport 1 och 2?
doctor skrev:Hela paketet med 1-3 byts mot det nya som kommit nu.
drd skrev:E de nån som vet om man kan beställa hem endast viasat motor och en box ?Eller man kan ha fler viasat sportkanaler eller man måste ha ett basutbud oxå och betala en jäkla massa för det ?
Funderar allvarligt på att köpa ett viasatpaket till nästa säsong om det är vad som krävs för att se F1 och Moto GP.
Sen kan man ju se champ league oxå ;)
Dock blir det dyrt som sablar eftersom man redan har hela kittet som canalplus erbjuder. :(
Schumi skrev:Det ända jag säger är F-N.
Massa dominerade racet och var helt klart värd att vinna mästerskapet men han får ta nya tag till Mars 2009.När det gäller standard motorer så kommer Ferrari plus andra stall hoppa av F1 om det blir så.
Schumi skrev:Anledningen att Ferrari är negativa till standard motorer är att dom tillverkar egna motorer och inte vill ha en eller max två tillverkere som i Indy car.
Schumi skrev:NU är det bara 124 dagar kvar till första racet som går i Melbourne. :D:D:D
Micke_A skrev:Ja, men om jag fattat rätt så är det betydligt jämnare i Cart-serien än i F1, och det är väl just därför? Det finns bara några olika motorer och chassin, och budgeten är begränsad för alla stallen, så förutsättningarna är lika för alla.
Och redan nu kör ju några olika stall med samma motorer, Ferrari är t.ex inte det enda stallet som kör med Ferrarimotor, men om de är exakt likadana vet jag inte.
TheRoblin skrev:Självklart vill inte Ferrari ha standard motorer!! Detta är en prylsport där bäst grejer vinner. Och bäst grejer har man om man har mest pengar. Så Ferarrai vill ju inte ha samma skitmotorer som "patraskstallen"!! Ferarri har mest pengar och bäst grejer......tävlingsregler gäller tydligen inte alltid Ferarri då de kommer undan allt för lätt när de bryter mot dem............ därför är det så skönt när Ferarri inte hamnar på pallen!!
Guy Palm skrev:
Patrik Steen skrev:Hoppas att Kubica tar hem allt i år;):D
Schumi skrev:Det är bara till att grattulera Brawn GP och Button till segern och Barricello till andra platsen. Trulli till tredje platsen. Ferrari var riktigt dåliga. :mad::mad::mad::mad:
Guy Palm skrev:Vadå ? Vad jag vet så blev han trea. :d
Vart tog Massa vägen :confused:, vet de på Ferrari inte att även däcken är viktiga ?:confused:
drd skrev:Och tyvärr ble dom inte snabbare för det [:(!]
drd skrev:Det var väl kanske så att dom funderade på att köra utan Kers för att få ner vikten på bilen lite och se hur det fungerade.
Dock så är kval inte race alltid så imorrn vet vi mer ;)
Guy Palm skrev:För er som undrar så är "Idioten" hans stallkamrat. K Reikonen. Tror inte att det var hans fel att Ferrari inte får Kers att fungera. Det är bara att konstatera att än så länge är det inte Ferraris säsong. De kanske får ordning på bilen :D
Schumi skrev:Det var inte pga KERS utan Kimi kör på Massa.
Throughout the race, my telemetry wasn’t working and so my engineers couldn’t help me with the management of the car. The KERS did not work perfectly either, especially at the start. A shame, as once again today, we lost an opportunity to score points. Now I expect to make a good step forward in performance terms in Barcelona. One thing’s for sure, we won’t give up because all of us want to get back up the order.”
Chris Dyer: “Unfortunately, Felipe’s race was soon turned into a climb up the order after he made contact with Kimi, breaking the front wing and having to come in immediately. With so much fuel on board, the Brazilian’s pace was pretty good, but he then found himself in traffic and could not get all the potential out of the car.
Guy Palm skrev:Och enligt Massas Teamradio så fungerade inte KER i hans bil:)
Saxat från Ferraris hemsida. Komentar av F Massa
Mer från hemsidan,
Schumi skrev:Hamilton 9 :d:d¨denna gång utan fusk så McLaren bör satsa på race.:D
Lutt skrev:Någon som vet när racet börjar på tv6 idag?
Verkar bara vara jag som tycker det är kul att Vettel och Webber m.fl. underdogs äger denna säsongen:D
Schumi skrev:Nu är det klart med reserv förare för Massa det är Schumi :d:d:d som kommer köra tills Massa är tillbaka . Sen lägger BMW Sabuer ner efter detta året. Sen får inte Renault starta i nästa race pga att dom har fått ett straff för däcket dom tappade.
Micke_A skrev:Jaha, grattis Ferrari eller Renault till förar/fabrikssegern 2009 :p
Micke_A skrev:Ja, nå´n i Ferrari eller Renault kommer det nog att bli, tack vare att alla inte använder KERS från början, trodde i min enfald att det systemet skulle göra det mer spännande och jämnt så att lite fler förare och stall kunde komma till tals :rolleyes: Men nu kommer de ju att bli ännu mer frånåkta.
02 RED BULL[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]1.5[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]18[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]8[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]11[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]4[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]14[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]18[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]18[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]6[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]6[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]104.5 [/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]
03 FERRARI[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]3[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]3[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]11[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]3[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]6[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]6[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]8[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]6[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]10[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]56.0 [/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]
04 McLAREN[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]1[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]7[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]5[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]1[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]14[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]13[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]3[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]44.0 [/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]
05 TOYOTA[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]11[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]5.5[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]2[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]8[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]6[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]2[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]4[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]38.5 [/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]
06 WILLIAMS[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]3[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]0.5[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]1[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]3[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]4[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]4[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]5[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]5[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]4[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]1[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]30.5 [/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]
07 BMW SAUBER[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]4[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]2[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]2[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]1[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]9[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]18.0 [/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]
08 RENAULT[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]4[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]1[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]4[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]2[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]2[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]3[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]16.0 [/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]
09 FORCE INDIA[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]8[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]--[/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]8.0 [/COLOR][/SIZE][SIZE=1][COLOR=black]
10 TORO ROSSO[/COLOR][/SIZE] Guy Palm skrev:Efter två mindre lyckade tävlingar så är det nu klart att Giancarlo Fisichella kommer att ersätta Luca Badoer inför Monza. Blir det dubbelt Ferarri i topp nu efter Kimi´s senaste seger och Fisichella´s andra plats på Spaa-banan :)
Micke_A skrev:Var det inte nå´t stall som gjorde en uppenbar grej tidigare i säsongen, där den ena släppte förbi den andra precis innan mål? Minns inte om det var Ferrari eller Red Bull.
Animaniac skrev:Ok. Men Grosjean är väl också ganska ny däruppe, han höll väl också på att harva därnere, under topp 10, de tidigare säsongerna. Men det är hur som helst kul att se lite nyheter, och att de äntligen tycks ha hittat på nå´t som gör det i alla fall lite jämnare, och oförutsägbart.