..jo, men problemet är att mina föräldrar inte vet hur man kör ''rätt'' idag..
Vad var det för en galning till körlärare du träffat på!!?? [:(!]
Jag tog mitt körkort för ganska exakt ett år sen, tog en intensivkurs på puschad av min sambo. Jag hade knappt kört något innan, var säkert två år sen jag satt bakom en ratt när jag satte mig bakom ratten på körskolan!
Jag fick dela upp min intensivkurs på tre veckor istället för två pga att sambon jobbar på annan ort. Så på de tre veckorna pluggades det teori, kördes dubbla lektioner varje dag i två veckor, halka vilket var skitkul!! :D, teoriprov två uppkörningar med bilhyra, det gick löst på runt 15000:-
Efter kursen och avklarat teoriprov, tog det på första försöket!, körde jag upp och kuggade fick ny uppkörning till dagen efter och grejade lappen!!
Att köra rätt idag handlar om att släppa gasen istället för att bromsa! Det är ganska lätt och väldigt ekonomiskt att köra så.
Jag vill föreslå dig att gå till en annan körskola, kolla vad en intensivkurs går på, chansa och kör samtidigt med dina föräldrar, mycket handlar om att köra köra köra, ju mer du kör ju lättare blir det och se det som en chans att få lära dina föräldrar ekodriving! ;)
Lycka till!!!