Föredrag med Ola Åhlander i Göteborg

#1 - 14 oktober 2007 19:47
Ola Åhlander från Bollmoras Akvarieklubb kommer och håller två föredrag hos GCG imorgon (15/10).

Det första, ”Asiatiska juveler”, handlar om de allra minsta fiskarna vi kan ha i våra akvarier, nämligen barber och rasboror. Han kommer bland annat prata om världens minsta fisk. Den andra föredraget kommer att beröra Indien, mycket spännande. Vi skall även se till att få i oss lite fika.

För tid och plats se vårt program på www.gcg.se.
#2 - 14 oktober 2007 19:58
KOmmer så klart Har iofs sett Olas asiatiska juveler innan men helt klart mycket sevärt.:D
#3 - 15 oktober 2007 06:31
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=darkorchid]På er hemsida står det Prel om plats. Vart skall det hållas någonstans?? Jag kommer ju gärna!! [:P][/COLOR][/FONT]
#4 - 15 oktober 2007 06:35
Det är Slottsskogsgatan 24 Talade med Viktor igår. :)
Kjell Fohrman
Administrator
#5 - 15 oktober 2007 07:56
I likhet med Kaj har jag också tidigare lyssnat på Ola föredrag om asiatiska juveler, men det skulle inte förvåna mig om jag ändå dyker upp ikväll:D
Det föredraget var så pass bra att man kan lyssna på det 2 ggr
#6 - 15 oktober 2007 07:59
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=darkorchid]Jomen gör det Kjell!! (så kan väl jag få fjäska till mig lite skjuts?? Så jag slipper irra omkring planlöst som vanligt...)[/COLOR][/FONT]
Kjell Fohrman
Administrator
#7 - 15 oktober 2007 08:02
Lenmar skrev:
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=darkorchid]Jomen gör det Kjell!! (så kan väl jag få fjäska till mig lite skjuts?? Så jag slipper irra omkring planlöst som vanligt...)[/COLOR][/FONT]

Jodå, fast avgassystemet är kass på bilen och jag lämnade in den i morse så jag vet inte om jag får tillbaka den i tid.
Jag skickar ett pm senare i em
#8 - 15 oktober 2007 21:01
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=DarkOrchid]Ville bara tala om för er alla att det var två jätteintressanta föredrag!![/COLOR][/FONT]
#9 - 15 oktober 2007 21:20
Jepp en Superkväll och helt plötsligt är man sugen på o åka till Indien.:D Men vadarstövlar förståss.:):)

Annons