Halloj. Har införskaffat mig ett 450L akvarium där jag fick med ett EHEIM innerfilter 1500L/h . Bara det att när jag sätter igång det tycker jag att det blir hela havet stormar i karet och fiskarna tvingas simma motströms.
Vad tror ni?
AndreasR skrev:Halloj. Har införskaffat mig ett 450L akvarium där jag fick med ett EHEIM innerfilter 1500L/h . Bara det att när jag sätter igång det tycker jag att det blir hela havet stormar i karet och fiskarna tvingas simma motströms.
Vad tror ni?
AndreasR skrev:Rossi:
Som det ser ut nu så har ju detta innerfilter tillräkligt med kraft för att storma hela vattnet, tycker du ändå ytterfilter behövs?
Travian:
Det lät inte helt rent att strypa dess kraft... Som framgår har jag inget ytterfilter.
Förövrigt har jag en doppvärmare i men vattnet håller ändå bara 23 grader, och jag känner att värmaren är varm. För liten jag har valt kanske? Den har ingen synlig switch för att höja värmen faktiskt...
AndreasR skrev:Halloj. Har införskaffat mig ett 450L akvarium där jag fick med ett EHEIM innerfilter 1500L/h . Bara det att när jag sätter igång det tycker jag att det blir hela havet stormar i karet och fiskarna tvingas simma motströms.
Vad tror ni?