För många cherry

#1 - 23 januari 2009 21:05
Hmmm vad gör ni med räköverskottet?
Det blir ju liksom hur många som helst på hur kort tid som helst.
Nä ingen vill ha cherry och mina fiskar äter dom inte.
Tro mig jag har testat mata allt från dvärg kulor till goby med dom.
Butiken tar inte emot och jag tok vägrar att gå emot postens regler och skicka dom.
Finns det ngn fisk som garanterat skulle gilla dom?
#2 - 23 januari 2009 23:22
Annonsera på Blocket?
#3 - 23 januari 2009 23:42
polysperma skrev:
Hmmm vad gör ni med räköverskottet?

Det blir ju liksom hur många som helst på hur kort tid som helst.

Nä ingen vill ha cherry och mina fiskar äter dom inte.

Tro mig jag har testat mata allt från dvärg kulor till goby med dom.

Butiken tar inte emot och jag tok vägrar att gå emot postens regler och skicka dom.

Finns det ngn fisk som garanterat skulle gilla dom?

Mina kakaduor gillar dem. I alla fall medans dem är små.

Jag har varit i samma sits som du och skänkt bort överskottet, men jag blev inte av med problemet innan nu, verkar det som, när mina kakaduayngel blivit lite större. Nu ser jag optimistiskt på framtiden!:D
#4 - 27 januari 2009 17:09
Heh jag släppte i några räklingar i mitt 180 kar med slöjstjärt ,pansarmalar, anc. och pleco och alla överlevde de blev jätte fint utfärgade så de fick flytta in hos övriga räkor i gen =)
#5 - 27 januari 2009 19:08
Palett ciklider är duktiga på att äta räkor, de flesta ciklider älskar dem.
#6 - 27 januari 2009 20:46
Precis, räköverskott är bra ciklidmat. Fast nog drygar dom ut hobbykassan bättre då...

//C
Bilagor:
#7 - 28 januari 2009 10:30
Spammare i en öppen tråd suck :(
#8 - 28 januari 2009 11:43
Kan någon tolka drd's signatur? :confused:
#9 - 30 januari 2009 18:15
maria_ skrev:
Kan någon tolka drd's signatur? :confused:

Matte (hans namn eller ngt) med fina "diskusar" och "malar"/"zebra pleco" bilder på "klicka på den understrukna texten".

:-D

Kakaduor noteras, blir nog att leta rätt på några...... innan det svämmar över totalt här.
#10 - 30 januari 2009 18:54
att skicka räkor

har fått räkor skickade (cherry) och det har inte varit problem skicka dom i en halvliters petflaska med växteri som dom kan sitta på så går det bra!!!
#11 - 30 januari 2009 19:09
classekoi skrev:
har fått räkor skickade (cherry) och det har inte varit problem skicka dom i en halvliters petflaska med växteri som dom kan sitta på så går det bra!!!

Nä tror absolut inte det är ngt problem så, men att pilla i dom i en flaska känns inte så där aktuellt och dessutom är det kallt, välldigt kallt och finns det ens efterfrågan på dom?
#12 - 30 januari 2009 19:23
drd skrev:
Spammare i en öppen tråd suck :(

Vadå? Vad menas:confused::)
#13 - 30 januari 2009 22:34
polysperma skrev:
Matte (hans namn eller ngt) med fina "diskusar" och "malar"/"zebra pleco" bilder på "klicka på den understrukna texten".

:-D

Kakaduor noteras, blir nog att leta rätt på några...... innan det svämmar över totalt här.

Aha, jag trodde det var matte som i motsatsen till husse. Men matte är ju flickan. :)

Annons