Hej och tack. ja den boken har jag redan, ler. Har bara haft akvarium i några månader, sedan har det varit stopp sedan jag var barn. Har 1 120 liters, i vitt så jag ville ha det bästa där- men jag vet inte om jag gjort rätt...har ett 240 liters med. så i mitt 120 liters har jag L002, L015,L177, albino mal, och två andra malar som är av de vanligaste som jag ej minns namnet på. Scallarer av de mindre arten, 1 vit väder ål, och stimfisk zebra någonting 5 st, . Nu vet jag inte om jag ska stoppa över eller ändra för i mitt 240 l, har jag min L204,L052, plus en extra röd odlad mal. guramys, ett par ciklider , mollys, platis.....sedan är det att jag har 20 liters akvarium med kampfisk. skulle vilja ha haft ner de i ett av de större karen. men kanske skall se över fiskarna, har jag dom rätt eller ska jag flytta på någon några av fiskarna. Vill ju försöka mig på att odla upp golden nuggets, därav skaffade jag 3 st o väntan på att se om det är av bägge könen är så spännande. Kan man inte lägga upp sina foton här o dela.....tusen tack för ditt svar, kanske någon kan svara ytterliggare en nybörjare.
elefantofon de måste jag kolla upp, jag vill ha en zebra mal