Följer ni Prison Break?

#1 - 23 januari 2007 17:03
Någon här inne som följer Prison Break?
Kom ju ett nytt avsnitt idag. Någom som sett det än?
Försöker hitta rätt reelese bara, Prison.Break.S02E14.HR.HDTV.XviD-CTU
Finns ju annat kraft men man vill ju ha HDTV. Tankar den från en polares FTP men det går ju segt som fan. Vet ni vart man kan hitta den med många seeders så vore det kanon.
#2 - 23 januari 2007 17:07
ja följer det på tv:n jah. Lite tråkigt nu me uppehåll. Kanon serie. finns ingen bättre :D
#3 - 23 januari 2007 17:13
kollar väl om det står på men inte så jag känner tvång att kolla den serien:p
#4 - 23 januari 2007 17:14
det är en riktig kanon serie. Fastnar ju med en gång.
En annan serie som är minst lika bra är Heroes. Ladda ner och börja titta på den, jag fastnade med en gång i den serien också. har kommit ett nytt avsnitt till den med idag :)
#5 - 23 januari 2007 17:22
Såg alla avsnitt i början sen försvann den ett tag sen kom den igen med senare tider så jag struntade i den då.Var så grymt bra då i alla fall
#6 - 23 januari 2007 17:24
jag tycker prison break är grymt bra! men efter att ha hört att säsong 4 spelas in börjar man ju undra! hur länge ska det hålla på? de behöver ju inte mjölka ur serien så mycket!
#7 - 23 januari 2007 17:29
smurfmats skrev:
jag tycker prison break är grymt bra! men efter att ha hört att säsong 4 spelas in börjar man ju undra! hur länge ska det hålla på? de behöver ju inte mjölka ur serien så mycket!

Men säsong 4 är ju inte så mycket. Tänk på våra bästa år som har gått hur länge som helst på tv. Kollar man på ett av dom avsnittet idag och sen igen om 6 månader så har det ju fortfarande inte hänt så mycket:p
#8 - 23 januari 2007 17:30
Peter Stormare blev väl Mördad i serien varför körde dem med hans ansikte i reklamen när dem hade rymt??Eller har jag missat något
#9 - 23 januari 2007 17:34
stene skrev:
Peter Stormare blev väl Mördad i serien varför körde dem med hans ansikte i reklamen när dem hade rymt??Eller har jag missat något

Nej, han överlevde (ett tag till i alla fall)

Tycker PB är bra, LOST också. Men det börjar bli lite långrandigt nu.
#10 - 23 januari 2007 17:45
Ingen annan som laddar ner avsnitten så fort det visats på tv i USA.
Håller på att ta ner hdtv versionen men mitt internet segar ju sönder. kommer knappt upp i 100kb/s. Och inga driftstörningar enligt BBB. bah...
#11 - 23 januari 2007 17:46
Glenn skrev:
Men säsong 4 är ju inte så mycket. Tänk på våra bästa år som har gått hur länge som helst på tv. Kollar man på ett av dom avsnittet idag och sen igen om 6 månader så har det ju fortfarande inte hänt så mycket:p

jo visst, det är ju inte mycket i jämförelse med andra serier. men vaddå ska de rymma i fyra säsonger? herregud!
#12 - 23 januari 2007 18:02
smurfmats skrev:
jo visst, det är ju inte mycket i jämförelse med andra serier. men vaddå ska de rymma i fyra säsonger? herregud!

Haha:p lär ju bli fångade och sen så kommer nya saker hända bergis:)
#13 - 23 januari 2007 18:08
Följer ni Prison Break?: [COLOR=red]Nä :) Hinner aldrig se på TV, för många akvarier att ta hand om;) Och dessutom är dess invånare mycket mer spännade och intresanta...:p [/COLOR]
#14 - 23 januari 2007 18:12
Peter Stormare ble drept etter de hadde rømt, derfor han er med på reklamene for sesongen. Jeg fulgte også med, men når de hadde vært på rømmen en stund, syns jeg det bare ble kjedelig....
Samme med LOST også, ute i sesong to ble det litt kjedelig.... jada, de var fanget på stranden, og jada, det var et komplott, og jada, et par stykker oppførte seg som om de var mye viktigere enn de andre.... pluss at jeg ikke likte skuespillerne..... :p

Beste seriene: Desperate Housewives, Babylon 5 og Sopranos

....og siden jeg for det meste jobber ettermiddage følger jeg løst med på Days of our Lives, også..... og jo, det skjer endel der :D
#15 - 23 januari 2007 20:42
Serien började bra men när de fortfarande inte hade rymt efter jag vet inte hur många avsnitt så tröttnade jag
#16 - 23 januari 2007 20:54
rödtoppen skrev:
Serien började bra men när de fortfarande inte hade rymt efter jag vet inte hur många avsnitt så tröttnade jag

Tycker nog det var bättre när dom var i fängelset.
Att få se hur han planerat allt, nu tycker jag bara dom glider runt och har inte en aning om vad dom ska göra.
#17 - 23 januari 2007 20:57
LOST > Prisonbreak !
#18 - 23 januari 2007 21:11
Jag kollar på varenda avsnitt av prison break, det är nog bästa serien. Men ja det börjar bli aning smådrygt när dom bara rymmer och rymmer och rymmer i varenda avsnitt
#19 - 23 januari 2007 21:14
jag har aldrig sett preison break:P.....men jag har sett hela förra säsongen av LOST men nu så har jag slutat se den för att jag blev trött på alla flashback hela tiden....det var ju samma flashbacks hur ofta som helst xD
#20 - 23 januari 2007 21:15
jag tycker det är samma sak med lost, det börjar bli drygt nu. de kunde avslutat båda serierna på topp istället för denna mjölkning!

men ändå sitter man ju där varje kväll ändå! ;)

Annons