[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Gokväll!![/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Flytt ja, här flyttas det för fullt, mest hit och dit ;).[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]I fredags flyttade äldsta dottern ut.[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]I lördags flyttade yngsta dottern in i syrrans föredetta rum.[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]I helgen (om det är färdigmålat) ska vi (sambon och jag) flytta in i yngsta dotterns rum.[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Sedan ska det målas i vårat rum och sonen ska flytta in där.[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Nästa helg ska alla endlers och dom flesta ancistrusynglingar flytta hemifrån, förhoppningsvis är det någon på auktionen som vill ha dom.[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Då kan kanske kampisen få flytta ner till jobbet-burken. Om inte hela burken flyttar hem (psst, säg inget till sambon än ;))[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=#ff0000][/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Annars var det vattenbyte på hemmaburkarna ikväll, tänkte jag skulle försöka spara lite mollyyngel igen, dom blir ju inte långlivade i den stora burken, så jag fångade upp ett trettiotal :eek: (jösses va många det var som gömde sig i buskaget) så fick dom flytta in i yngelkassen.[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red][/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Jag blev lite förvånad idag när telefonen ringde, jag svarade, och då säger en "röst" i andra änden att jag fått ett SMS som lästes upp i hemtelefonen :confused: , hallå!! kan man få SMS till hemtelefonen, hade jag ingen aaaaaning om, det var ju himla trevligt :D.[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Undrar vad som händer om ingen svarar [:o][/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]A[/COLOR][/FONT][FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]nnars går det mesta i vardaglig lunk på 110 knyck sådär :D.[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]I övrigt så längtas det efter auktionen, ska bli jätteroligt, ses där alla som tänker ta sig dit![/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Ha're så länge alla bloggspioner :)[/COLOR][/FONT]