Flytt!

#1 - 18 november 2008 21:45
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Gokväll!![/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Flytt ja, här flyttas det för fullt, mest hit och dit ;).[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]I fredags flyttade äldsta dottern ut.[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]I lördags flyttade yngsta dottern in i syrrans föredetta rum.[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]I helgen (om det är färdigmålat) ska vi (sambon och jag) flytta in i yngsta dotterns rum.[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Sedan ska det målas i vårat rum och sonen ska flytta in där.[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Nästa helg ska alla endlers och dom flesta ancistrusynglingar flytta hemifrån, förhoppningsvis är det någon på auktionen som vill ha dom.[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Då kan kanske kampisen få flytta ner till jobbet-burken. Om inte hela burken flyttar hem (psst, säg inget till sambon än ;))[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=#ff0000][/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Annars var det vattenbyte på hemmaburkarna ikväll, tänkte jag skulle försöka spara lite mollyyngel igen, dom blir ju inte långlivade i den stora burken, så jag fångade upp ett trettiotal :eek: (jösses va många det var som gömde sig i buskaget) så fick dom flytta in i yngelkassen.[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red][/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Jag blev lite förvånad idag när telefonen ringde, jag svarade, och då säger en "röst" i andra änden att jag fått ett SMS som lästes upp i hemtelefonen :confused: , hallå!! kan man få SMS till hemtelefonen, hade jag ingen aaaaaning om, det var ju himla trevligt :D.[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Undrar vad som händer om ingen svarar [:o][/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]A[/COLOR][/FONT][FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]nnars går det mesta i vardaglig lunk på 110 knyck sådär :D.[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]I övrigt så längtas det efter auktionen, ska bli jätteroligt, ses där alla som tänker ta sig dit![/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Ha're så länge alla bloggspioner :)[/COLOR][/FONT]
#2 - 19 november 2008 06:01
Du vet att jag vill ha en ancistrus hane iallfall. Så minst en blir du av med :=)

/B
#3 - 19 november 2008 07:16
[COLOR=red]Ja[FONT=Comic Sans MS]g "sparar" en fining till dig. [/FONT][/COLOR]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=#ff0000]Jag kan ta med honom till dig på auktionen om du inte vill ha honom tidigare :)[/COLOR][/FONT]
#4 - 19 november 2008 07:43
Jodå man kan få sms till hemtelefonen :) det fick min kompis erfara då hon kom hem och lyssnade av telefonsvararen gissa om hon blev paff :D
#5 - 19 november 2008 09:42
Nästan så man borde prova att skicka ett till sig själv, bara för att få uppleva det..
#6 - 19 november 2008 18:42
Hade ingen aning om sms i hemtelefonen! Hur har det gått med ponnyn då?
#7 - 20 november 2008 08:39
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Det går jättefint med den lilla ponnyn. Nu längtar vi bara till våren när hon kan rida lite mer :)[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=#ff0000]Just nu är det ju mest mörkt, regnigt och kallt och svårt att få till någon bra ridning utan ridhus.[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=#ff0000]Men det är lika bra att hon får prova på hur det är att ha häst den kalla och regniga årstiden oxå ;)[/COLOR][/FONT]
#8 - 20 november 2008 08:42
Hahaha!! Jo, en häst måste ju ha daglig tillsyn oavsett väder. Kul att hon fick ta sig an ponnyn! :)
#9 - 20 november 2008 09:25
jag kan lova att det finns dagar då man verkligen ångrar att man har häst och måste ge sig ut.... Fast det är väl samma sak med hund egentligen. Fast en underbar skritttur en sommarkväll nere vid sjön brukar upphäva dessa dagar :)
/B

Annons