Jag har några frågor om detta filter (som jag för övrigt använder till mitt 205L akvarium). På toppen av filtret sitter det som bekant ett utblås där vatten pumpas ut, till detta utblås med följer det med ett munstycke som man sätter in i utblåset (som för övrigt sticker upp en bit ovanför vattenytan), på toppen av detta munstycke kan man skruva på en kork. Är korken endast löst nedskruvad så bubblar det väldigt mycket ur utblåset, och har man den hårt nedskruvad så minskar bubblandet. Vad är poängen med detta? Man reglerar ju liksom inte utblåsets tryck med denna skruv, utan det gör man ju strax nedanför utblåset på en blå spak som går att dra åt vänster/höger. Just nu tycker jag att det är något för starkt utblås, lägger jag i mat så yr den omkring överallt, fiskarna får ingen riktigt rutin i att hitta en bestämd matplats. Vilken inställning är ideallsik på filtret till mitt kar så att det blir bra syreomsättning. Och angående munstycket som följde med till utblåset. Behöver man verkligen detta? Enligt instruktionsboken så ska ju detta filter gå att lägga på bottnen så då kan man ju undra varför man ska ha det??