[QUOTE=Persson87;n2352257]Tack för det lilla tycker tyvär inte ni är till nån hjälp lite dåligt men men[/QUOTE]
Ursäkta?!
Det lät mycket konstigt att du skriver på det här sättet, några försökte hjälpa dig i alla fall både här och i ditt andra tråd som finns här
https://www.zoopet.com/forum/forum/-2-fiskar-och-andra-vattenorganismer/-14-skaldjur/2352003-r%C3%A4ckor .
ICC länkade till en sida där medlemmarna riktar sig till just räkor:
Och Kjell svarade dig med en annan fin art:
[FONT=inherit] [FONT=inherit]Ja där håller nog de flesta räkodlarna till så titta in där. Varför annars inte prova på den senaste räkartbeskrivningen på Zoopet - Navy blue
Zoopet - Neocaridina davidi var. Navy blue. Tycker den är riktig snygg och finns i handeln[/FONT]
[/FONT]
[FONT=inherit] [/FONT]
Du frågade om hur man får tag på speciella arter, men det första man gör är ju att gå till djuraffär, hittar man inte där, så vet jag inte vart man kan få tag i just dem arterna du sökte om, därför kommenterade jag inte.
Forumet här är lite dött av någon anledning och det är inte alls mycket folk som innan. Alla har sina anledningar. Tro mig, kommer någon kunna hjälpa dig, så gör dem det. Ingen anledning att inte hjälpa medlemmarna här. Annars hade inte forumet inte funnits så många år.
Du skall i alla fall vara tacksam att du fick några svar, ibland får jag inga svar alls på mina frågor eller inlägg. Men jag är ju ändå här :)
Mvh
Bisho